• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

darknightgirl skrev 2010-04-04 10:38:12 följande:
    är det någon som köpt gekås "tripp trapp stol"??? tittade på den men blev oäsker.. tyckte den va låg? eller bara tycker jag det?
    Den är högre än "riktiga" Tripp trappstolen har vi jämfört här i tråden
    Jag har den o är supernöjd, min dotter också...
  • Jodli

jenniebebisimars: Tack så mycket! Då får det bli en sån när jag ska dit. :)

• darknightgirl
    Pigelinen skrev 2010-04-04 11:05:39 följande:
    Har mät mot orginalet och GeKås stolen är faktiskt någon cm högre.
    Kaerleksbarn skrev 2010-04-04 11:11:54 följande:
    Den är högre än "riktiga" Tripp trappstolen har vi jämfört här i tråden Jag har den o är supernöjd, min dotter också...
    tack så jätte mycket får åka dit i morgon och köpa en=) tyckte som sagt den var så låg=) tack tack igen=)

älskar denna tråden =)
  • Zodic
    Pigelinen skrev 2010-04-03 14:25:57 följande:
    JÖSSES... jag la ut min dotters jacka från i fjol som vi köpte på GeKås för 149:- tillsammans med en POP vårmössa och nu är det 1 dygn kvar och den är uppe i 215kr!!! Känns ju pinsamt... Jag har skrivet att det är en Fine Tex jacka så de kan ju inte missuppfatta de men ändå 215kr för en begagnad???!!!
    det är väl bara att tacka och ta emot!! :)
  • hallonblomma

Hej och glad påsk alla!

Följer er tråd här då jag åker till Ullared ett par gånger om året. Och imorgon är det dags att åka upp innan sonen fyller 3 i maj(hinner dåligt sen), och jag undrar om nån kommer ihåg/vet vad den stora traktorn som man kan sitta på och köra kostar? Vi tänkte ge honom en sån i present :)

• Smultronhjärta
    hallonblomma skrev 2010-04-04 13:53:34 följande:
    Hej och glad påsk alla! Följer er tråd här då jag åker till Ullared ett par gånger om året. Och imorgon är det dags att åka upp innan sonen fyller 3 i maj(hinner dåligt sen), och jag undrar om nån kommer ihåg/vet vad den stora traktorn som man kan sitta på och köra kostar? Vi tänkte ge honom en sån i present :)
    Jag vill minnas att den kostar 549:- eller däromkring iaf
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma

Nån som vet om det finns trehjulingar?? Märke? Kvalitet?? Pris?

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-04-03 12:58:39 följande:
    Är det någon som vet om de har Mega Blocks, ett sånt där stort paket med massa i?? Pris?
    puffar lite för min andra fråga oxå..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-04 15:06:06 följande:
    puffar lite för min andra fråga oxå..
    Inte sett grundsetet som jag antar att du menar..som en liten "säck" med massa bitar i.

Däremot har jag ibland sett figurer som hör till Megablocks och även bilar som man kan bygga med megablocks

Trehjulingar såg jag en gul/blå/röd variant med avtagbar styrstång för föräldrarna, Minns inte pris men den såg rejäl ut och lagom i storlek till ett lite mindre barn- dock skapligt ful om du frågar mig
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • hallonblomma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-04 15:02:49 följande:
    Jag vill minnas att den kostar 549:- eller däromkring iaf
    Ok tack
Svar på tråden Gekås vol 14