• Sagalin

Gekås vol 14

CarlHerman skrev 2010-04-03 13:09:30 följande:
    Jag har ett jättebra dammsugarmunstycke från Gekås, kostade 149 kr har jag för mig. Det är platt och smidigt, liknande de som visats på tv-shop. Kan verkligen rekommendera det!
    Tack!
    villanordaker.blogspot.com
  • Jodli

Hej!

Är det någon som vet priset på Bobby car?
    Ska upp den 17/4 och hade tänkt köpa en till vår dotter i födelsedagspresent.

• Ekorrfamiljen
    Pigelinen skrev 2010-04-03 14:25:57 följande:
    JÖSSES... jag la ut min dotters jacka från i fjol som vi köpte på GeKås för 149:- tillsammans med en POP vårmössa och nu är det 1 dygn kvar och den är uppe i 215kr!!! Känns ju pinsamt... Jag har skrivet att det är en Fine Tex jacka så de kan ju inte missuppfatta de men ändå 215kr för en begagnad???!!!
    Äsch, det är bara att tacka och ta emot!! Grattis!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Bambusa

okej, hoppas de finns kvar om 2½ vecka när vi ska dit.. {#lang_emotions_laughing}

Smultronhjärta skrev 2010-04-03 10:18:45 följande:
    Lila fanns,rosa såg jag inga men de kan ju vara på väg in.. kostar 90kr
  • ixi

Hej hej!

En fråga till er som har koll på Gekås: har de tagit in vår/sommarkläder ännu? Till vuxna och barn?

Om de inte redan gjort det kanske nån av er vet när de brukar komma?

Tack på förhand!
    Sanna

• TinkyWinky
    ixi skrev 2010-04-03 23:01:16 följande:
    Hej hej! En fråga till er som har koll på Gekås: har de tagit in vår/sommarkläder ännu? Till vuxna och barn? Om de inte redan gjort det kanske nån av er vet när de brukar komma? Tack på förhand! Sanna
    de har redan tagit in mkt men ja va där för ngn vecka sen o tyckte att utbudet för vuxna va riktigt dåligt :(
    ☆° ★ Kewin 9/7-09 ★ °☆
  • Villemol

Någon som har koll på vilket märke dom för på trädgårdsredskap?
    Och om dom ligger bra i pris om man jämför med tex ÖB och Göfab trädgård och liknande?

Inredning till pojkrum, finns det ngt kul? Ngn som har bilder?

• darknightgirl

är det någon som köpt gekås "tripp trapp stol"??? tittade på den men blev oäsker.. tyckte den va låg? eller bara tycker jag det?

• jenniebebisimars
    Jodli skrev 2010-04-03 15:19:27 följande:
    Hej! Är det någon som vet priset på Bobby car? Ska upp den 17/4 och hade tänkt köpa en till vår dotter i födelsedagspresent.
    Bobbycaren kostar 299:- Fanns i rött och ROSA Jag köpte en jätte fin rosa till min dotter i 1 års present hon älskar den 
  • Pigelinen
    darknightgirl skrev 2010-04-04 10:38:12 följande:
    är det någon som köpt gekås "tripp trapp stol"??? tittade på den men blev oäsker.. tyckte den va låg? eller bara tycker jag det?
    Har mät mot orginalet och GeKås stolen är faktiskt någon cm högre.
    http://antligenmamma.blogspot.com/
Svar på tråden Gekås vol 14