• spån Mona

Gekås vol 14

Skall till Ullared nu i april och undrar om det är någon här som köpt resväska (hård modell typ Carlton/Samsonite? Pris? Erfarenheter?

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-04 15:32:26 följande:
    Inte sett grundsetet som jag antar att du menar..som en liten "säck" med massa bitar i.Däremot har jag ibland sett figurer som hör till Megablocks och även bilar som man kan bygga med megablocksTrehjulingar såg jag en gul/blå/röd variant med avtagbar styrstång för föräldrarna, Minns inte pris men den såg rejäl ut och lagom i storlek till ett lite mindre barn- dock skapligt ful om du frågar mig
    dig kan man lita på, tack! Du minns inte vilket märke? Låter som en Whinter, ska ju vara ett bra märke men galet fula som du skriver {#lang_emotions_throwup}.. har spanat på några olika, o vissa är så stora o klumpiga... men shit vilka priser, mellan 700-800 pix, liiite dyrt tycker jag.

Det var en sån säck typ som jag menade, Alex älskar att bygga med dem just nu, skulle vilja ha fler, men när per var på Gekås å mina vägnar sist så fanns inga. Men då har det funnits iallaffall, tack!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Sagalin
    spån Mona skrev 2010-04-04 17:02:08 följande:
    Skall till Ullared nu i april och undrar om det är någon här som köpt resväska (hård modell typ Carlton/Samsonite? Pris? Erfarenheter?
    Det undrar jag med!
    villanordaker.blogspot.com
  • jojojojojo
    spån Mona skrev 2010-04-04 17:02:08 följande:
    jag köpte en carlton för kanske 5-6 års sen, å den gick sönder nu sista resan, eller ena hjulet vek sig men den går fortfarande att andvända!

min syster köpte en förra året. har varit jätte nöjd med den, å du har ju et visst antal års garanti på Carlton, men jag har inte kvar mitt kvitto. så spara det!

jag å min syster hade/har dock den mjukamodellen.
    BF 2010-06-28
  • kalmar brud

Bussresa till Gekås??? Någon som har åkt det... När brukar bussarna gå från gekås på kvällen?

• kalmar brud

Både Dacke och Nilsbuss kör här ifrån Kalmar...

Men någon som vet varför det är billigare vissa dagar med Nilsbuss?

• kalmar brud

De påsarna som säljs på gekås... Klädpåsarna alltså... Tar man dom när man betalar eller när man går in i affären??? Tänkte packa i sånna denna gången istället för kassar...

Får man plats med mycket i dom?

• Coursell

Om det finns intresse så har jag uppdaterat min blogg med en del av inköpen från helgens Gekåsbesök.

http://bettanspysselblogg.blogspot.com/
  • firepuzz

dom stora påsarna tar man oftats vid ingången brukar dom ligga och kostar 25 kr styck om jag inte minns. får plats med en del del här i. jag köpte 2 stycken sist när vi åkte buss.

• skånetös08

Jag undrar om det finns bärbara DVD-spelare (gärna med dubbla skärmar)? Pris?

Sen undrar jag också om det finns kundvagnar med baby-säte?
    Tacksam om någon kan hjälp mig!
Svar på tråden Gekås vol 14