• tiger85

Gekås vol 14

prickigkatt skrev 2010-04-05 20:46:21 följande:
    Vad är lurvisar för något?
    Glesbyggds jackor antar jag att de menar då det vart diskussion om dessa tidigare!
    *Josefine 050314 & Denise 081112*
  • maggan75
    prickigkatt skrev 2010-04-05 20:46:21 följande:
    Vad är lurvisar för något?
    jackor som är lurviga ......
  • Bambusa

fanns de några rosa?? vi ska dit om2 veckor, hoppas de finns kvar då!!! {#lang_emotions_undecided}

September09 skrev 2010-04-05 19:17:59 följande:
    Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga..... Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.
  • kalmar brud
    jessica1979 skrev 2010-04-05 19:39:44 följande:
    Jag har åkt själv, gillar bäst att gå själv där, blir effektivast och man behöver inte ta hänsyn till någon annan. Ta med dig en bra bok till bussen bara så blir det säkert en jättemysig dag för dig själv
    Ja det är det jag känner att man slipper tänka på barnen att det är matdags och sambon som blir uttråkad...

Så åker man själv så har man med hela handellistan och skriver upp vad barnen behöver så handlar man
  • Pigelinen

Har lurvisarna luva eller inte? Någon som har bild på några. Vill ha en enfärgat, helst i grått i storlek 92 fanns det?

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Kryztina
    Pigelinen skrev 2010-04-05 21:22:18 följande:
    Har lurvisarna luva eller inte? Någon som har bild på några. Vill ha en enfärgat, helst i grått i storlek 92 fanns det?
    är ute efter en brun/gråbrun i stl 104 alt. 110, någon som vet om det finns?
    Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken.
  • Kaerleksbarn

Idag va min mamma på Gekås igen (hon va där förra fredagen också)..
    vi ska dit med henne 30april men hon hade inte tålamod alls att vänta
    Men hon hade köpt en jättefin skylt till dörren till vår lilltjej "Här bor en prinsessa" stod det på...
    och så fick hon fint hårband med Hello Kitty.
    Kan tillägga att hon bara är 6mån men det blev sjukt gulligt!
    Va tydligen en hel del folk där idag ja...

• Cecilia80

Någon som vet vad barnbestick kostar? Vill även ha bra tallrikar för barn. Finns det fina som inte har något disney eller hello kitty motiv?

• September09
    Bambusa skrev 2010-04-05 21:14:32 följande:
    fanns de några rosa?? vi ska dit om2 veckor, hoppas de finns kvar då!!!
    Såg rosa.....typ cerice!
Svar på tråden Gekås vol 14