-
Höll själv i en ljusgrå stl 86 så bode funnits 92 också....fanns många kvar.Pigelinen skrev 2010-04-05 21:22:18 följande:Har lurvisarna luva eller inte? Någon som har bild på några. Vill ha en enfärgat, helst i grått i storlek 92 fanns det?
-
vill haa!!!! bäst för dom att de finns 92or kvar om 2veckor!
September09 skrev 2010-04-05 22:19:43 följande:Såg rosa.....typ cerice! -
Var på Gekås i helgen och handlade mycket som jag är nöjd med
Bland annat ett 2-delat regnställ till lillan och två regnoveraller. De kostade 159 och 169 kr styck så en helt ny utegarderob för lite pengar. Köpte också galonvantar och en sydväst till henne och storpack billiga strumpor.
Barnböckerna är ju hur billiga som helst. Vid uteleksakerna har de ett ställ med spelsaker, köpte 2-pack stora lite mjuka tärningar till dottern som älskar dem, ångrar att jag inte köpte fler eftersom hon vill stapla dem. Kostade 8.95 kr. Tips!
En Briotax blev det också och bäddsetet de har på bloggen just nu, grått med elefanter på.
Ett tips till, gå ner på hundavdelningen och köp Giggletoys. Mysiga mjukdjur som skrattar... -
Det fanns ceriserosa.Bambusa skrev 2010-04-05 21:14:32 följande:fanns de några rosa?? vi ska dit om2 veckor, hoppas de finns kvar då!!!
-
någon som säljer regnkläder?
-
en annan på fl var där för några dagar sen och hade hittat en hel del fintTifan skrev 2010-04-05 22:06:57 följande:Någon som varit där nyligen o köpt mamma kläder?
billigt också
-
den skylten har jag oxå den e jätte fin =)Kaerleksbarn skrev 2010-04-05 22:10:27 följande:Idag va min mamma på Gekås igen (hon va där förra fredagen också).. vi ska dit med henne 30april men hon hade inte tålamod alls att vänta Men hon hade köpt en jättefin skylt till dörren till vår lilltjej "Här bor en prinsessa" stod det på... och så fick hon fint hårband med Hello Kitty. Kan tillägga att hon bara är 6mån men det blev sjukt gulligt! Va tydligen en hel del folk där idag ja...
-
Ja vår tjej har nästan bara fått prinsessinredning till rummet ifrån allaväntar4an 2010 skrev 2010-04-06 10:33:11 följande:den skylten har jag oxå den e jätte fin =)
Så vi kör vidare på det^^ hehe! -
Vad kostar jackorna till tjejer omkring stlk 68-74?
Min mamma kikade igår men hittade bara för omkring 159kr och uppåt,
har nämligen hittat jackor på H&M för 149kr men ville vänta till Gekås.
Trodde såklart det skulle va billigare men värkar inte så? -
Hej på er!
Nu har jag hittat en släkting som ska ner, så tänkte be henne köpa tripp trapp stolen och beställa hemkörning på den. Nån som möjligtvis köpt tripp trapp stolen och vet måtten på kartongen?!?! (så man kan räkna ut frakten på ett ungefär...)
Tacksam för snabbt svar!