• 4539

Gekås vol 14

Någon som vet om dom har fått in pulkor ännu?

• MissKaos

Såg inga på lek eller fritid.

4539 skrev 2013-08-14 21:26:58 följande:
    Någon som vet om dom har fått in pulkor ännu?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Nattsvart

Tack för svaret MissKaos! Då ska jag köpa några bh:ar när jag åker dit. Hoppas att dom fått in nån snygg amningstopp då också.

• MissKaos

100kr st. Jag ska ha ngn mer. Sov med bh sist. Det läckte ju.. och då låg msn back m tvätten hela tiden..

Nattsvart skrev 2013-08-15 20:01:56 följande:
    Tack för svaret MissKaos! Då ska jag köpa några bh:ar när jag åker dit. Hoppas att dom fått in nån snygg amningstopp då också.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Inbaal

är det någon som vet vad overallerna kostar och täckjacka och byxa? nu när vintern snart kommer

• 7 michelingodingar
    malar87 skrev 2013-08-15 15:47:26 följande:
    Hej. Jag undrar om det finns balans/spring cykel på Ullared? Isåfall pris

Har för mig att jag såg såna när vi var där förra helgen men tyvärr vet jag inget pris.
    Inbaal skrev 2013-08-16 15:00:53 följande:
    är det någon som vet vad overallerna kostar och täckjacka och byxa? nu när vintern snart kommer

vi gav 329 kr för overallerna och jacka+byxa låg på ungefär samma pris kanske 349 kr för två delars set.

sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • Gelicapelica

Jag köpte en 12" springcykel för 279 tror jag.
    Har sett att det finns billigare på tex citygross (om man har det i närheten)

• Tibell

7 michelingodingar : har du några bilder på overallerna och täckjacka/byxa ?

• Tibell

Jag kikade lite i din blogg jätte fina overaller ! Och de tjocka och lite otympliga eller verkar de smidiga ? Vilka färger fanns ?