• MissKaos

Gekås vol 14

Wohoooo! Datum bokat för nästa resa rill Meka. Dax att börja med inlöpslistan..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 4539

Misskaos vad ska inhandlas, sitter själv och skriver lista. Dock blir det alltid att man struntar i den och impulshandlar

• MissKaos

Jag struntar inte i min..

Amningsbh ngn mer

Amningskudde

Tvättlappar i massor.

Barnolja

Inlägg till bh för amning vsrma uppsug för mjölkkladd

Nappflaska

Napp napphållare

Plastad frotté

Jao... täckbyxor till grabben.

Julklappar evt.

Bindor storpack. Aldays.

Hmmm... trist lista hittils

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Nattsvart

MissKaos: är amningsbh:arna från gekås bra? Vet du om det finns med bygel? Vet du om det finns amningstoppar där? Jag planerar att åka om en månad och undrar om det är värt att vänta :)

• himla

Någon som vet om det finns Furby där nere och pris i sånt fall ...

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304
  • MissKaos

Amningsbh från triump. Grymt brs! Hade fom med sonen och långtidsammade. Ings byglar mikket bra man slipper mjölkstockning..

Toppar såg jag sist men gillade inte.

Tvättlapppar torra spar du in bensinen på om du köper ett par månaders förbrukning.. dregglisar ska jag ha med!

• miqkaela
    himla skrev 2013-08-14 19:44:17 följande:
    Någon som vet om det finns Furby där nere och pris i sånt fall ...

Det fanns förra veckan, minns inte riktigt vad dom kostade, ca 6-700:- tror jag vi betalade.
  • MissKaos

Dom har typ allt till bebis. Varit nere en gång nu i dagarna och tyckte klädutbudet var dåligt i små strl. Men tex vita blå gtöna enfärgade byxor finns för 30kr... (se bilder ovan i tråden)

• 4539

Någon som vet hur det ser ut på födelsedags-artiklarna? vad dom har osv

• himla
    miqkaela skrev 2013-08-14 19:52:52 följande:

Det fanns förra veckan, minns inte riktigt vad dom kostade, ca 6-700:- tror jag vi betalade.

tack för svar ... får hoppas att det finns i oktober när jag ska ner
    Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *lill-bus bf 140304