Gekås vol 14

Tack, jag upplever att overallerna är ungefär som de på kappahl men det fanns tunnare overaller också och jag såg overaller från 199 kr. Jag tyckte att de vi köpte var de som borde klara en kall vinter

Tack för hjälpen ska dit om en vecka. ..ska nog satsa på dessa !
Vi har en 2,5-åring och väntar bebis i januari och har planerat ullaredsresa någon gång den närmsta tiden, frågan är när!? Vi har lite olika datum att välja på och vill såklart att det ska vara så lite folk som möjligt.
Fre 23/8 (löningsdag!)
Ons 28/8
Tor 19/9
Jag har RUL 30/8 så det känns ju egentligen bäst att åka efter det, men det känns så länge att vänta till 19 september, jag vill åka nu! Är det mer folk på fredagar än onsdag eller torsdag? Ett annat alternativ är någon helg i början på september, kanske det är mindre folk på en söndag? Men det känns ändå som att det är mer folk på en söndag än en vardag?
En annan fråga, någon som vet om det finns overaller till nyfödd? Typ vindfleeceoverall eller fleeceoverall?
Det råder högsäsong i Ullared v 28-33 och v 38-50. Vi har lågsäsong v 1-10samt i juni när skolan slutar och i augusti när skolorna börjar.
Många tror att det alltid är kö till vårt varuhus, men så är naturligtvis inte fallet.
I själva verket har vi bara omkring 25-30 ködagar under hela året. Många tycker att lite köande hör till ett Ullareds-besök, men om du vill undvika köerna kan du tänka på följande:
Det fanns från strl 68 för ngn vecka sedan. Dåligt med babykläder öht.
Är det nån som vet om dom här gå stavarna finns i Ullared och vad dom kostar, bungypump är namnet på dom.
Hej! En liten fråga...
Bor i Stenungsund (50 min norr om Göteborg), och min son blir 1 i slutet av september.
Tjänar vi på att åka till Gekås och handla på oss kläder, leksaker, städprodukter, hygien mm. Ni vet "allt"
1)Tänker på bensinkostnad blir ju en bra slant endå...
2) Är det mycket billigare när det gäller barnkläder? (kläder i st 86 o uppåt) än typ Kappahl, H&M, Cubus, Lindex...
3)Stort utbud på ? Bra kvalitet?
4) overallerna, är dem bra (vattentäta o andas men andå varma)? pris?
5) Leksaker, bra bris?
Vad tror ni?
Tack för svar (är ett par år sedan jag var där :-P)
/Josefine
Regnställ fodrat bra 280 kr kostar det dubbla hemma. Jeans 100-120kr i strl 116 iaf. Blixten tröjja under 100kr. Ffa ytterklöder sparar du på. Regnkläder är bra och billigtm köper du ett fodrat ochcett ofodrat set bör du spara in 500kr på bara det! Mjukisar att ha till ombyte i dagiskorgen går hitta från 50kr ich uppåt.
Leksaker är 30-50% billigare vad jag upplever det som och köper man julklappar så blir det pengar sparade av det..
Köpte mössor ca 30kr mellantjock.
Strumpor i storpack med billigt..
Kemteknik är väl prismässigt att jämföra med öb men urvalet är stort.
Försök att få barnvakt och åk tidigt... räkns med en heldag!
Någon som vet om de säljer bosubollar på Ge-kås?
LÄNK!
Någon som vet vilka storlekar deras riskor/stövlar börjar på? behöver i typ stl 24...