• Tessou

Gekås vol 14

MissKaos skrev 2013-09-02 17:17:47 följande:

Överflöd är rätt ord här med. Men jag städade undan en mängd saker som han har växt ifrån. NU påbörjas TVspel eran tror jag. Mest sånt och lite lego och bilar som gäller. Men julklappar ska ju ungen ha!
    Ja, självklart får de julklappar, även om de har rummet fullt.. Vi har inte vågat ta bort någon leksak alls, han leker med ALLT han har! Åker runt på sin pyttelilla bild, skjutsar gosedjuren i lära-gå-vagnen, osv...
    ELIAS 090326
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-02 19:37:07 följande:
    Ja, självklart får de julklappar, även om de har rummet fullt.. Vi har inte vågat ta bort någon leksak alls, han leker med ALLT han har! Åker runt på sin pyttelilla bild, skjutsar gosedjuren i lära-gå-vagnen, osv...
    Aha.. Min ville själv städa ut det som itne användes. På ETT vilkor. Att jag sparar allt till lillebror...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-09-02 19:48:06 följande:
    Aha.. Min ville själv städa ut det som itne användes. På ETT vilkor. Att jag sparar allt till lillebror...
    Det var en bra kompromiss!
    ELIAS 090326
  • MissKaos
    Tessou skrev 2013-09-02 19:50:22 följande:
    Det var en bra kompromis
    Jättebra! Och det går ju ta fram om han vill ha ngt.
    OCH han fick plats för lite nya prylar för större barn som han gillar nu
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Hannajo

Någon som kan tips om bra regnkläder i strl 134/140 på Gekås?

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • MissKaos

Ja

Loth skrev 2013-09-03 17:35:25 följande:
    Finns det utbud av vinterkläder för barn inne nu? :)