• MissKaos

Gekås vol 14

Didrikson finns inte. Märkeskläder är inte gekås stora grejtj. Men fina vinterkläder finns.

Lskan etc brukar vara billigt. Tvål deo schampo pkastpåsar ill köket folie bullformar muffinsformar etc är jättebilligt. Disktrasor. Topeco strumpor herr/dam 20kr paret.

Sloggi trosor.

Leksaker!!

Malinn81 skrev 2013-09-08 09:11:16 följande:
    Hej vi har snackat lite i familjen om en Ullareds resa i höst, jag har aldrig varit där uppe men han har.

Tänkte kolla upp lite priser först  

1-hur är det med täcken och kuddar till vanliga enkelsängar?  

2-barnpåslakan till med tryck-disney, cars m.m? vad ligger det på i pris?

3-har de didriksons vinterjackor där uppe? köper ju begagnat nu eftersom vi ska ha extrakläder till sonen nu när han slutat med blöja dagtid.. Sambon tycker inte jag ska köpa jacka nu till sonen, men billigare än en begagnad didrikson lär jag väl knappt hitta där uppe? i det märket alltså.. vill ju ha färgglada kläder till lillkillen med breda reflexer..

4-    vad hittar jag billigt där? som jag slipper köpa hemma ett tag framöver

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Malinn81
    MissKaos skrev 2013-09-08 09:15:19 följande:
    Didrikson finns inte. Märkeskläder är inte gekås stora grejtj. Men fina vinterkläder finns.

Lskan etc brukar vara billigt. Tvål deo schampo pkastpåsar ill köket folie bullformar muffinsformar etc är jättebilligt. Disktrasor. Topeco strumpor herr/dam 20kr paret.
    Sloggi trosor.
    Leksaker!!

okej tack för snabbt svar! då köper jag jackan på tradera..
    sambon är absolut ingen shoppingmänniska.. det är typ in i affärern o ta de man ska ha o skynda ut.. så vet inte varför han vill dit egentligen..

ja hygien får man kolla på.. lite förbrukningsvaror till köket kanske.. om jag hinner.. det är ganska stressigt att gå i en sån affär när han vill uuuut bara..

hur är det med de andra grejjorna?      
  • Malinn81

oj glömde ju fråga.. hur är det med bruder traktorer.. typ 15cm höga.. billigt eller det är billigare i vanliga citygross m.m?

• MissKaos

Vi köpte gaffeltrucken mkt billigare än i leksaksbutik! Fanns många olika.

Malinn81 skrev 2013-09-08 10:15:17 följande:
    oj glömde ju fråga.. hur är det med bruder traktorer.. typ 15cm höga.. billigt eller det är billigare i vanliga citygross m.m?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Malinn81
    MissKaos skrev 2013-09-08 10:42:36 följande:
    Vi köpte gaffeltrucken mkt billigare än i leksaksbutik! Fanns många olika.

tackar!

någon som vet något om bäddset till barn? innerkuddar till sängen och innertäcke eller jysk har kanske samma pris.. brukar kolla när de har rea...men ju längre man väntar dessto mer vill man ju byta ut :O)  
  • Ireth81
    Malinn81 skrev 2013-09-08 10:47:15 följande:

tackar!

någon som vet något om bäddset till barn? innerkuddar till sängen och innertäcke eller jysk har kanske samma pris.. brukar kolla när de har rea...men ju längre man väntar dessto mer vill man ju byta ut :O)  
    Jag köpte babykudde på Gekås tror den kosta runt 13-15:- Max var mycket billigare
  • Malinn81
    Ireth81 skrev 2013-09-08 10:57:10 följande:
    Jag köpte babykudde på Gekås tror den kosta runt 13-15:- Max var mycket billigare

oj det var billigt, sonen har en babykudde och en vanlig.. men vill byta ut alla våra kuddar då de blir oformliga efter ett tag, endel har blivit missfärgade, de känns ju inte så kul.. sonen har fått en resårmadrass av farfar men vi har inte så många täcken.. + att han har en barnsäng.. de är ju lite smalare så än så länge har jag bara haft spjälsängstäcket till han men är de billiga i Ullared så köper jag ett normalstort åt han..
  • Peak
    Malinn81 skrev 2013-09-08 09:53:48 följande:

okej tack för snabbt svar! då köper jag jackan på tradera..
    sambon är absolut ingen shoppingmänniska.. det är typ in i affärern o ta de man ska ha o skynda ut.. så vet inte varför han vill dit egentligen..

ja hygien får man kolla på.. lite förbrukningsvaror till köket kanske.. om jag hinner.. det är ganska stressigt att gå i en sån affär när han vill uuuut bara..

hur är det med de andra grejjorna?      
    oj i så fall skulle jag lämna mannen hemma! Men jag kan ju lätt gå en hel dag, gärna 2 dagar och sova över, på Gekås!
    Skulle bli jättestressad av att ha med min man där när jag vet hur trist han tycker det är. Går hellre själv i lugn och ro och tittar på det jag vill! Min bästa Ge-kås-partner är min mamma, vi är likadana!
  • MissKaos

Finns. Vet ej pris jfr med rea

Malinn81 skrev 2013-09-08 10:47:15 följande:
    tackar!