Gekås vol 14
nån som vet om det finns mario kart till wii att köpa och pris?
nån som vet om det finns mario kart till wii att köpa och pris?
Ja... Mario kart har jag tittat på... Runt 350 kr tror jag
Vad har ni att säga om Gekås overaller? Har köpt Kaxs från Kappahl tidigare, men har en Gekås resa inbokad i september och funderar på om jag ska köpa sexåringens vinterkläder där. Vill ha en slittålig och vattentålig overall.
Vad brukar overaller kosta?
Någon som har koll på regnkläder i stl 86/92 pris?
Någon som har varit där senaste dagarna och vet om de har Easy X rider (ståbräda med pall) inne?
Den planerade resan till Ullared blir nog inställd till förmån för en resa till solen istället. Jaja, det finns kvar och julklappar ska vi inte ha i år så vi får klara oss helt enkelt.
Har inte köpt gekås overaller på säkert 3 år... Men iår var de fula som stryk! Frågade om de får in andra... Men tydligen inte... Är där ofta så har koll :)
förra året fanns de abeko overaller för 349kr, ett riktigt bra pris, men dottern växta aldrig i sin, och i år va ja rädd att de skulle bli liten, så ja sålde den i vintras.. nån som köpt dam vinterjacka och kan tipsa?
ja fryser rätt mkt, men rör mig så lite andning vore bra..
lite blötsnö som faller vore även bra om den tål, ja brukar inte ligga i snön så mkt, men just de som snöar ner på mig (bor utanför gävle, har rätt mkt snö och ofta runt -10 men även plusgrader och blötsnö..
sen är de ju de där med storlekar.. jag har tex en didrikson regnjacka i 44, men annars L, är bred över bröstkorgen även lite lång rygg och långa armar (många jackor är för korta i armarna för mig, är lite apa tror ja..)..
vill ju inte ha ett tält men heller inte ett korvskinn...