MissKaos skrev 2013-09-02 15:11:06 följande:
Japp. Julklappar är planen! Topeco sockar och kalsonger till alla karlar! Det har dom iaf nytta av. Vi köpte lite lego sist som ska vara till jul och geoxx eller vad det heter. Sånna där pinnar med magneter som man kan sätta ihop? Kulbana har min son fått från Gekås tidigare och nu får han uppföljaren. dvs den satsen som är från 6 år, av sin mormor och morfar. Jag måste köpa ngn form av "storebror" present(er) till honom. Vissa köper ju ngt till bebisen och inte till storebror. Kan bli dumt.. Och så tänkte jag att vi skulle ge honom ngt men nu har han fått en massa prylar precis. Hot Wheels track som han har på sin vägg och bilar, och en krach lastbil i samma serie. Samt en spelare med 18+ spel i (handkonsol) jättebra för bil/flygresor och för andra vänta-tillställningar. Tror vi gav 250 eller ngt åt det hållet. Han är 4,5 nu och den kan nog vara rolig ett bra tag till.
Jag har en lista på ca 1/2 mil redan. Det är babygrejjer och fler amningsbhar etc etc. Tacogrejjer. Amningskudda. My my får nog be morsan ta husbilen. Kommer bli en DYR resa

Våran kille är också 4,5 år. Fast det känns verkligen som att han har ett överflöd med leksaker redan..

Vi kikar på hus, och förhoppningsvis får vi besked på om vi får det eller ej innan jag åker, så man kan göra en lista på allt som kan behövas. Sonen behöver iaf en ny säng, så 150x210-lakan behöver jag köpa, just nu har han 110x135 eller liknande..