• mammamia72

Gekås vol 14

Hej!

Vi ska till Ullared nästa vecka, behöver titta på lite av varje, jag undrar ifall någon vet på ett ungefär vad Lego City Polisstation kostar? 

Undrar också ifall det är prisvärt att köpa plastsaker typ tvättkorg?

Har overallerna kommit in ännu? Köpte kanonfina overaller förra året ser fortfarande nya ut men nu är ju barnen större. :)

• Ezereht

När började ni köpa saker till erat barn alltså vilken vecka var ni i?
    Är ofta på ullared och undrar om bärselen som dem säljer vad det är för märke?

• Ezereht
    mammamia72 skrev 2013-08-22 17:14:27 följande:
    Hej!

Vi ska till Ullared nästa vecka, behöver titta på lite av varje, jag undrar ifall någon vet på ett ungefär vad Lego City Polisstation kostar? 

Undrar också ifall det är prisvärt att köpa plastsaker typ tvättkorg?

Har overallerna kommit in ännu? Köpte kanonfina overaller förra året ser fortfarande nya ut men nu är ju barnen större. :)

Tvättkorg är värt att köpa där.
    Såg på Ullared blogg att overaller har kommit in denna veckan :)
  • ThereseJohansson

Jag köpte babybjörn miracle air i februari..kommer inte ihåg pris men vet att den var billigare än billigaste på prisjakt...har använt den massor då lilleman har jätte problem med magen och därför svårt att sova själv...kan även tillägga att jag har problem med diskar i ryggen men denna är ergonomisk så min rygg har klarat sig rätt bra...

• husbyggemama

Luxuz: tack för ditt svar. Tittade i bloggen när jag skrev mitt inlägg men då var det bara julpapper och kort. Verkar som att en hel del julsaker borde vara inne redan den 17/9. Pratade med min mamma som påminde mig om att vi var där innan den 15/9 förra året och då fanns det redan en del julsaker. Fick för mig att vi var där senare på året men jag mindes fel.

• MeNoLike

Ledilnaan

Ok tack. Men då köper jag en på hemmaplan i en mediabutik ist, kan man ju få tag på i samma pris

• mammamia72
    Ezereht skrev 2013-08-22 18:52:41 följande:
    Tack för ditt svar, ska bli så kul att komma dit o shoppa. :)
  • mammamia72
    Ezereht skrev 2013-08-22 18:52:41 följande:
    Tack för ditt svar, ska bli så kul att komma dit o shoppa nästa vecka. :)
  • Ezereht
    ThereseJohansson skrev 2013-08-22 19:33:58 följande:
    Jag köpte babybjörn miracle air i februari..kommer inte ihåg pris men vet att den var billigare än billigaste på prisjakt...har använt den massor då lilleman har jätte problem med magen och därför svårt att sova själv...kan även tillägga att jag har problem med diskar i ryggen men denna är ergonomisk så min rygg har klarat sig rätt bra...

Aha dem har babybjörn märket. Det är bra :)
  • Zezzan

Någon som har koll på om de har Nintendo 3DS xl eller någon av de andra varianterna och vad de evt har för tillbehör?