• LillaMadam

Gekås vol 14

Jag har en fråga om matstolen.
    Är det märket Baby Dan? Ingår det bygel?? PRIS??

• Ireth81
    Peak skrev 2013-09-08 15:03:37 följande:
    jag brukar tänka att om alla lämnade sina ointresserade män hemma skulle det bli ytterligare lite ledig yta att röra sig på istället SkrattandeSkrattandeSkrattande
    Nackdelen är den att jag kommer inte till Ullared utan maken då ja inte har körkort :-/ men såg att de börjat köra bussar men svårt o ladda upp inför bebisen och ta det på bussen :-/
  • MissKaos
    Peak skrev 2013-09-08 15:03:37 följande:
    jag brukar tänka att om alla lämnade sina ointresserade män hemma skulle det bli ytterligare lite ledig yta att röra sig på istället SkrattandeSkrattandeSkrattande

Men vem ska betala då? Cool

Min är intresserad. Ett tag. Vi åkte ihop i sommras. Med son. Nästa tur blir med min mamma. Bra så!
    Ireth81 skrev 2013-09-08 15:23:53 följande:
    Nackdelen är den att jag kommer inte till Ullared utan maken då ja inte har körkort :-/ men såg att de börjat köra bussar men svårt o ladda upp inför bebisen och ta det på bussen :-/
    Nej nej TA MED!! Dumpa han i källaren det är bra där kan dom kolla på typ prylar som karlar kollar på. Utrusta med mobiltfn, sätt i fiket ett tag. Sen blir vagnen tung då får han  nog köra den! DU är ju höggravid!

Vi fyllde en hel kombi innan sonen kom Skäms Men det var bra! Allt från madrass till spjälisen via babygym till kläder och lakan. Plastadfrotte och gardiner.
    (sen åkte jag med jobbet en gång med men då handlade jag lite mindre..)
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    malar87 skrev 2013-09-08 14:55:35 följande:
    jag å mannen planerar en Ullared resa :) Är det vågat att åka den 26 sep?
    Nej varför skulle det vara det?
    Det är säkert folk efter lön men fortfaradne långt till jul..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Ireth81
    MissKaos skrev 2013-09-08 16:24:45 följande:

Nej nej TA MED!! Dumpa han i källaren det är bra där kan dom kolla på typ prylar som karlar kollar på. Utrusta med mobiltfn, sätt i fiket ett tag. Sen blir vagnen tung då får han  nog köra den! DU är ju höggravid!

Vi fyllde en hel kombi innan sonen kom Skäms Men det var bra! Allt från madrass till spjälisen via babygym till kläder och lakan. Plastadfrotte och gardiner.
    (sen åkte jag med jobbet en gång med men då handlade jag lite mindre..)
    Haha ja han måste med  det är bara så.. *Skrattar* Ja sist så gick han själv bland herrkläderna och sedan så satte han sig i sportbaren och sedan flytta han sig till röda kafeet, jag ringde när jag började bli hungrig och då gick vi upp o fika perfekt.. Ja precis min tanke.. han som får bära allting.. fast vi tänkte iofs åka nu snart *kliar i fingrarna* haha Men jag får ju inte anstränga mig ändå.. *skrattar* Åh madrass måste jag skriva upp *glömt* tack för tipset..

jag kommer nog inte dit mer sen innan bebisen kommer (bf 21/12) så jag får shoppa loss ordentligt *skrattar* :D
  • MissKaos

Nej sen blir det julrusch! Babysitter minns jag var bra pris på då. Vi köote en dom är somcen vagga står på medar lixom. Går fälla ner till nöstan liggläge och har man bstterier i kan man ställa den att vibrera lite. La kudden från vagnen i sen sov han gott i den i köket... han gillade att sitta i den och "vara med" tidigt.

Ja jösses.. vi hade ju allt från täckt till vagn och säng babysitter etc med oss hem. Amningskudde etc etc. Mycket som tog plats! Mängder a tvättlsppar (troddr jag dom var snart slut) amningsbhar hade en lista på 2sidor tror jag.

Ireth81 skrev 2013-09-08 16:58:55 följande:
    Haha ja han måste med  det är bara så.. *Skrattar* Ja sist så gick han själv bland herrkläderna och sedan så satte han sig i sportbaren och sedan flytta han sig till röda kafeet, jag ringde när jag började bli hungrig och då gick vi upp o fika perfekt.. Ja precis min tanke.. han som får bära allting.. fast vi tänkte iofs åka nu snart *kliar i fingrarna* haha Men jag får ju inte anstränga mig ändå.. *skrattar* Åh madrass måste jag skriva upp *glömt* tack för tipset..

jag kommer nog inte dit mer sen innan bebisen kommer (bf 21/12) så jag får shoppa loss ordentligt *skrattar* :D

• MeNoLike

Jag har tidigare varit där ett par ggr på helgen mitt i september.
    Nu ska jag dit fredagen 27 sept. Jag tror det är mycket säkrare åka vardag än helg trots löning

• tobiq

Vardagar är alltid bäst på hösten, och kvällar allra bäst. Vi bor nära, åker så att vi kommer dit vid 18-tiden imorgon och då tror jag att det är lugnt och fint.

Är det någon som varit där nyligen som har koll på Monster High-dockorna? Brukar det vara utplockat?

• 4539

Någon som varit där i Januari som vet hur det är med folk, sägs att det ska vara rätt folktomt?