Gekås vol 14
Jag har en fråga om matstolen.
Är det märket Baby Dan? Ingår det bygel?? PRIS??
Jag har en fråga om matstolen.
Är det märket Baby Dan? Ingår det bygel?? PRIS??
Nej sen blir det julrusch! Babysitter minns jag var bra pris på då. Vi köote en dom är somcen vagga står på medar lixom. Går fälla ner till nöstan liggläge och har man bstterier i kan man ställa den att vibrera lite. La kudden från vagnen i sen sov han gott i den i köket... han gillade att sitta i den och "vara med" tidigt.
Ja jösses.. vi hade ju allt från täckt till vagn och säng babysitter etc med oss hem. Amningskudde etc etc. Mycket som tog plats! Mängder a tvättlsppar (troddr jag dom var snart slut) amningsbhar hade en lista på 2sidor tror jag.
Tack för svar, Substitutet!
Jag har tidigare varit där ett par ggr på helgen mitt i september.
Nu ska jag dit fredagen 27 sept. Jag tror det är mycket säkrare åka vardag än helg trots löning
Vardagar är alltid bäst på hösten, och kvällar allra bäst. Vi bor nära, åker så att vi kommer dit vid 18-tiden imorgon och då tror jag att det är lugnt och fint.
Är det någon som varit där nyligen som har koll på Monster High-dockorna? Brukar det vara utplockat?
Någon som varit där i Januari som vet hur det är med folk, sägs att det ska vara rätt folktomt?