• 4539

Gekås vol 14

Någon som vet vad ett lundby dockhus kostar?

• Ledilnaan
    4539 skrev 2013-09-08 22:46:25 följande:
    Någon som varit där i Januari som vet hur det är med folk, sägs att det ska vara rätt folktomt?
    I januari ÄR det tomt, helt underbart att gå omkring där då.
  • MissKaos

Har utbudet av mammakläder ändrats/ utökats? Host/vinterjacka är det som behövs och evt ngn kofta.. fanns väldigt begränsat när vi var nere sist. Men det kan ju hända saker snabbt! Ska ner 17/10.. LÄNGTAR

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

OCH! Finns babysafe? Med bas? (bilskyddet för bebis alltså..)  Det har funnits tidigare.Pris isf?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Hannajo
    FrökenFreja skrev 2013-09-09 18:21:20 följande:
    Någon som vet om de säljer (rosa) geomag på Gekås??

Geomag undrar jag också över. Fast polis och monster.

Och så undrar jag igen om det är någon som sett bra regnställ i strl 134/140. 
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Malinn81
    MissKaos skrev 2013-09-08 13:41:45 följande:
    Har noll aning om priset i jämförelse med jysk rea. Billigare än normalpris hemma iaf
    okej tackar!
  • Bambusa

ja letar sånn toaring till barn med en stege till? finns på babyproffsen tydligen, men vi har ingen i närheten.. nån som sett i Ullared? min syster ska snart dit och kan isf köpa åt mig, min dotter är kort för åldern och börjar lessna på pottan men kommer inte upp på toan själv, och på denna finns handtag med så slipper dom hålla i ringen (ryser)