Gekås vol 14
Ursäkta tjat, men vet någon om de fortfarande har legos förvaringslådor (de som ser ut som stora klossar)?
Ursäkta tjat, men vet någon om de fortfarande har legos förvaringslådor (de som ser ut som stora klossar)?
Har bara sett babybjörn.
Är det någon som vet om de har symärken?
Och essenser, typ som vaniljesssens eller arrak (fast helst några roligare)?
FavvoJonna: i februari köpte vi babybjörn miracle air och den är ergonomisk...har skadade diskar i ryggen men det har ändå gått ganska bra att bära med den...den är väl använd och våran kille är 3månader nu och älskar när vi bär han i den :)
Tack för era svar, blir nog en tur i september då! :)
Någon som sett pris på adventskalendrarna som ligger på bloggen nu?
Finns crog-pot på gekås? Pris?
Nån som vet om det finns skylanders bäddsett och pris ?
Någon som vet om Bamse mitt första år finns på Gekås eller om de har andra mitt första år? Och vad de ligger i pris?
Hej vi har snackat lite i familjen om en Ullareds resa i höst, jag har aldrig varit där uppe men han har.
Tänkte kolla upp lite priser först
1-hur är det med täcken och kuddar till vanliga enkelsängar?
2-barnpåslakan till med tryck-disney, cars m.m? vad ligger det på i pris?
3-har de didriksons vinterjackor där uppe? köper ju begagnat nu eftersom vi ska ha extrakläder till sonen nu när han slutat med blöja dagtid.. Sambon tycker inte jag ska köpa jacka nu till sonen, men billigare än en begagnad didrikson lär jag väl knappt hitta där uppe? i det märket alltså.. vill ju ha färgglada kläder till lillkillen med breda reflexer..
4- vad hittar jag billigt där? som jag slipper köpa hemma ett tag framöver