• tjejhalmstad

Gekås vol 14

4539 skrev 2013-09-11 15:22:06 följande:
    Finns tält både till prinsessor och prinsar

Tack :) Kommer du ihåg på ett ungefär vart de ligger? Va där inte för att för länge sedan och såg inte då nämligen. Om de är på kill eller tjej avdelningen tex? Förra året låg de vid barnvagnarna om jag inte minns fel. Eller iallafall inärheten. I vilket fall tror jag det blir dit imorgon :P
  • Zezzan
    bubblish skrev 2013-09-11 10:54:06 följande:

Dumt ordval kanske... Jag menar att det täcker hela baksätet.
    Kostar ca 140kr på biltema. 
  • 4539
    tjejhalmstad skrev 2013-09-11 19:40:25 följande:

Tack :) Kommer du ihåg på ett ungefär vart de ligger? Va där inte för att för länge sedan och såg inte då nämligen. Om de är på kill eller tjej avdelningen tex? Förra året låg de vid barnvagnarna om jag inte minns fel. Eller iallafall inärheten. I vilket fall tror jag det blir dit imorgon :P
    Såg att dom var typ på en hylla så man var tvungen att kika uppåt, om jag inte minns fel så vid leksakerna i början/närheten utav där dom har leksaksmat osv
  • tjejhalmstad
    4539 skrev 2013-09-11 20:32:43 följande:
    Såg att dom var typ på en hylla så man var tvungen att kika uppåt, om jag inte minns fel så vid leksakerna i början/närheten utav där dom har leksaksmat osv

Tack. Ska kika där :)
  • 4539
    tjejhalmstad skrev 2013-09-11 20:36:06 följande:

Tack. Ska kika där :)
    Hoppas du hittar, såg sist jag var där iallafall! :) 
  • MissKaos

Frågar igen: Babyskydd till bilen? Med bas?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Gelicapelica
    MissKaos skrev 2013-09-11 20:48:12 följande:

Frågar igen: Babyskydd till bilen? Med bas?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Jag köpte ett brio primo med bas för ett på månader sen. Tror jag gav 899+349
  • tjejhalmstad
    4539 skrev 2013-09-11 20:43:52 följande:
    Hoppas du hittar, såg sist jag var där iallafall! :) 
    Fanns tyvärr inga. Det var länge sedan de hade dem sa de.
  • elinile

Någon som sett o gekås säljer bungypump-stavar? Pris? Läste någonstans att de hade i våras för 399:-!