• Peak

Gekås vol 14

Vad tror ni om morgondagen? Det var typ fullt i stugorna, motellet, hotellet... :( orkar inte med tokmycket folk men vill inte åka närmare jul!

Har de blutsaft?

• MissKaos

Lycka till! !

Peak skrev 2013-09-13 15:23:59 följande:
    Vad tror ni om morgondagen? Det var typ fullt i stugorna, motellet, hotellet... :( orkar inte med tokmycket folk men vill inte åka närmare jul!

Har de blutsaft?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • lena j89

Ska till ullared om några veckor. I början på oktober. Brukar de vara mycket folk då? En em mitt i veckan? Någon som har koll på om dom har kvar pippidockhus, samt figurer? Undrar även om det finns vintervantar med dragkedja eller om det bara är "hela" vantar?

• 4539
    lena j89 skrev 2013-09-13 22:33:20 följande:
    Ska till ullared om några veckor. I början på oktober. Brukar de vara mycket folk då? En em mitt i veckan? Någon som har koll på om dom har kvar pippidockhus, samt figurer? Undrar även om det finns vintervantar med dragkedja eller om det bara är "hela" vantar?
    Fanns massa pippi saker sist, flera hyllor
  • MissNora

Jag är inte säker men jag tror jag såg dockhuset för 399.

Pippisaker finns det som sagt massor av!

• himla

någon som vet om det finns Fischer Price musikmobiler för att sätta på spjälsängen till bebisen !?

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311