• marcitron

Gekås vol 14

Någon som vet hur det ser ut med gravidbyxor i stl 44?

• Alandra

Väldigt ont om gravidkläder. Finns några amningströjor som ser likadana ut (olika färger bara, randiga) och sedan några linnen i svart o vitt. Sen fanns det två toppar till. Det var allt i fredags. Byxor fanns bara leggings. Jag fick beställa gravidjeans från Ellos istället.

• MissKaos

OT men POP har haft rea på sin hemsida på just mammajeans.
    Och bor ma ni Gtb området har POP haft outlet på Freeport där fanns lite jans.

Sorry för ot inlägget men de tär skitsvårt att hitta bra byxor när man är gravid. Fanns inget när jag var på Gekås heller i byxväg (i sommras) hittade bra toppar leggnings och trosor som är supersköna Elefantmodell   Även linnen..
    Såg inga ammningströjjor då men köper ngn det skulle bild uppskattas!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Seldonia

Kom på att livsmedel utökats sen jag var dit förra året. Är det någon som vet om det lönar sig att gå och leta reda på kaffe och te? Finns det, och är det så pass bra märken och priser att man vill bära hem några?

Och My Little Pony, är jättenyfiken på vad som finns! (får veta om två veckor, men vill ju drömma lite. )

• Ireth81
    timmy97 skrev 2013-09-16 18:55:18 följande:
    Stockade ponchos såg jag flera förra veckan.
    Okej Tack :)
    *~*~*~*Bf 21/12 2013*~*~*
  • Elins mamma 2010
    GossipGirl skrev 2013-09-16 17:12:05 följande:

Är det ingen som kan lägga in lite bilder från jul-avdelningen? ;)

Titta i gekås- bloggen, det fanns såna bilder i ett inlägg häromdagen :)