• hampus06

Gekås vol 14

Hejsan i tråden!!

Jag undrar om det finns någon här som vet om man kan köpa LEGO CITY i Ullared? Och i så fall något exempel ur sortimentet..?!

Tusen tack på förhand

• Vilja81

Hej hej!

Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent.

Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på:

Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis)
    Spis (Brio el. Mickis) 
    Bobbycar

Tackar på förhand!

• ramone1
    Vilja81 skrev 2010-05-09 21:51:56 följande:
    Hej hej! Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent. Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på: Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis) Spis (Brio el. Mickis)  Bobbycar Tackar på förhand!
    nja, inte om du bara ska köpa dessa tre saker
  • Bidrottningen
    Hej hej!Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent.Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på:Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis)Spis (Brio el. Mickis) BobbycarTackar på förhand!
    Hej Vilja81, jag köpte Micki spis på Gekås för ungefär ett år sedan till min dotter i tvåårspresent. Om jag inte missminner mig så gav jag 299 kr då för den och har konstaterat att det var 100-150 kr billigare än leksaksaffärerna hemmavid. Vet att de har läragåvagn också till bra pris också, bobbycar är jag osäker på men det finns säkert också. Dock får du hoppas någon annan här inne har koll på dessa priser.
  • framsteg
    Hej hej!Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent.Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på:Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis)Spis (Brio el. Mickis) BobbycarTackar på förhand!
    Pristråden kanske vet?

www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

Tror Bobby Car (vanliga modellen) kostar 299 - gummihjul till om man vill ha sådana 149:-

(rent allmänt - om du har någon barnmarknad i närheten så kolla där också ang spisar - såg 2 st på en barnmarknad här som såg nästan helt oanvända ut för 30:- det slår inte ens GeKås )

Mickis Lära Gå vagn finns, men minns inte priset, köpte en sådan i julas som iaf var billigare än leksaksaffären här.
  • passau

har dom kvar solkläder med My little pony?

fanns förra året tror jag...
  • MiaÅRoger
    Hej hej! Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent. Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på: Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis) Spis (Brio el. Mickis)  Bobbycar Tackar på förhand!
    Lära gå vagn finns, vet inget pris, men jag vet att jag såg en "vanlig" röd/gul och en rosa med hello kitty i förra veckan.
    Bobbycar finns i blå, röd och rosa vad jag vet och jag tror priset ligger på 299 eller 399.
  • Smultronhjärta
    Ska du åka så pass långt så se till att ha pengar till mer grejer

Sist jag kollade var priserna:
    Micki lära gå vagn 200
    Micki spis 229
    Bobbycar 299

Brioleksaker finns det annars gott om till bra pris t ex tax,helikopter,brandbil,giraff men inte spis/gåvagn

Men priserna går både upp och ner ibland beroende på vilket pris Gekås själva förhandlar sig till vid inköp-marginalerna för pålägg på leksakerna är väldigt lite för Gekås runt 20-25% gissar jag(eftersom det var 18% för 10 år sen)
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • winters

Har för mig att Mickis lära-gå-vagn kostade 189 i fredags, det fanns färgen Konfetti iaf. Oscar fick den i julas från Clas Ohlson för då hade de inte den färgen på Gekås, 199 tror jag att den kostade där, men nu kanske de inte har den där i stället! :)

Oscar 091001
  • Elins mamma 2010

Igår var vi på gekås och handlade massor till vår kommande bebis. Ville inte åka under högsäsong så det blev en ganska tidig resa (bf 4/9) Hittade massa fina saker och har uppdaterat pristråden

BF 100904 - Längtar!
Svar på tråden Gekås vol 14