• jojojojojo

Gekås vol 14

jag köpte det i julas, men såg inga sist jag va där, men å andra sidan kollade jag inte efter det eller!

t0va skrev 2010-05-11 15:52:12 följande:
    Vet ni om det finns maggördlar eller liknande för gravida på ullared, jag har börjat titta lite på sånt och om det finns på Ullared så får det hamna på inköpslistan tills nästa vecka.
    BF 2010-06-28
  • JenniferPavlovic
    Bubblan2 skrev 2010-05-10 20:49:22 följande:
    På skriveri om billigt...Idag var jag ut på Coop Forum och råkade passera hyllan med nappflaskor, nappar, mm och såg en personal stå där och märka en massa med 75% avdrages i kassan.Kollade lite snabbt och såg bl a MAM dinappar och flaskor och muggar, ESSKA dinappar, BabyBjörns hårda hakisar, massa muggar, m.m.
    Åh vet du varför ska dom utgå?
    Vart i landet var du på coop=)?
  • Älskade Moa

nån som vet vad tre hjulingen kostar??

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • Ruso
    Bambusa skrev 2010-05-11 12:17:42 följande:
    måste bara säga att antispill-pipmuggarna dom har är vääldigt svåra att ens få ur nått vatten ur, men som tur är kan man ta bort antispill-ventilen, men då rinner de ju överallt, men den går att använda iaf.. ja köpte 3 för dom va så billiga.. runt 15kr tror ja..
    Min son har dessa billiga muggar och har aldig haft problem att få ut något... men alla antispillmuggar är ju så att de måste suga ut drickan, men barnen brukar ju lära sig rätt snabbt tycker jag.

Däremot är vi mästrar på att tappa bort den där ventilen när vi diskar dem, så nu har jag massor av muggar och bara en ventil...suck... blir väl att köpa ett par till nästa gång
  • maccadam

åh jag skall till ullared imorgon, får väl räkna med mycket folk då. Hopps på bra väder om man nu måste köa. vilken tid tror ni är bäst att vara där?

• HN79

trehjulingen kostar 399:- den där blå/gul/röd varianten.

Ska tll gekas imorgon nån som nylihgen vart där ochg kan tipsa om vad jag absolut inte får missa?

Enligt deras hemsida så är torsdagen något lugnare än öriga dagar under kr himmelsfärd

• HN79

Nån som vet om de brukar ha leksaks dammsugare på gekås och isf vad de kostar? Hittar inga i pristråden

• Bambusa

okej, för ja har provat alla hennes muggar och dom här är vääldigt svåra att få ur vattnet ur.. men stort pluss för att man skruvar på locket.. bra med ventilen när man har muggen med, men sen tar vi ur den när hon ska dricka.. {#lang_emotions_undecided}

Ruso skrev 2010-05-12 14:05:24 följande:
    Min son har dessa billiga muggar och har aldig haft problem att få ut något... men alla antispillmuggar är ju så att de måste suga ut drickan, men barnen brukar ju lära sig rätt snabbt tycker jag. Däremot är vi mästrar på att tappa bort den där ventilen när vi diskar dem, så nu har jag massor av muggar och bara en ventil...suck... blir väl att köpa ett par till nästa gång
  • Bli pappa 2009

Hej.

Är de någon som vet om dom har mycket fina sommarkläder till pojkar och flickor i storlek 92?

Om de är nån som har bilder så vill jag gärna se... ska ev åka till ullared i helgen men vet om de är värt.

Hur har dom de med regnkläder till pojkar i storlek 86/92?

• GuteCarra

Såg i Ullared bloggen att dom har resesäng. Nån som vet pris på den och madrassen?

Svar på tråden Gekås vol 14