Gekås vol 14
jag köpte det i julas, men såg inga sist jag va där, men å andra sidan kollade jag inte efter det eller!
jag köpte det i julas, men såg inga sist jag va där, men å andra sidan kollade jag inte efter det eller!
nån som vet vad tre hjulingen kostar??
åh jag skall till ullared imorgon, får väl räkna med mycket folk då. Hopps på bra väder om man nu måste köa. vilken tid tror ni är bäst att vara där?
trehjulingen kostar 399:- den där blå/gul/röd varianten.
Ska tll gekas imorgon nån som nylihgen vart där ochg kan tipsa om vad jag absolut inte får missa?
Enligt deras hemsida så är torsdagen något lugnare än öriga dagar under kr himmelsfärd
Nån som vet om de brukar ha leksaks dammsugare på gekås och isf vad de kostar? Hittar inga i pristråden
okej, för ja har provat alla hennes muggar och dom här är vääldigt svåra att få ur vattnet ur.. men stort pluss för att man skruvar på locket.. bra med ventilen när man har muggen med, men sen tar vi ur den när hon ska dricka..
Hej.
Är de någon som vet om dom har mycket fina sommarkläder till pojkar och flickor i storlek 92?
Om de är nån som har bilder så vill jag gärna se... ska ev åka till ullared i helgen men vet om de är värt.
Hur har dom de med regnkläder till pojkar i storlek 86/92?
Såg i Ullared bloggen att dom har resesäng. Nån som vet pris på den och madrassen?