• ÄlskarMina

Gekås vol 14

ihh! bara helgen kvar nu sen åker vi på måndag morgon!  
    Gutt! Ska köpa massa bebissaker och hoppas på att det finns massa kul att välja på.

Men det är ingen som fortf. har sett en studsmatta att ha i trädgården ännu? OM de har måste vi isf ta en annan bil än den vi tänkt..  

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Pyret 7/12-10*.¸¸.·*¨`·
  • Pigelinen

Vet någon om de har mörkläggningsgardiner på GeKås och pris i så fall?

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Tattyn

Är det nån som vet om de har hoppgungor på ställning, typ Fisher price Jumperoo samt babygyngor, dvs en babysitter på ställning? Och i så fall vad de kostar?

• Danneli

ad besviken jag blev när jag var på Gekås idag! Höll på att just flytta om på barn/leksaksavdelningen så de hade ett bra mycket mindre utbud än vanligt tyckte jag Jaja, fick väl tag idet mesta ändå..

• Pigelinen
    Danneli skrev 2010-06-11 20:51:32 följande:
    ad besviken jag blev när jag var på Gekås idag! Höll på att just flytta om på barn/leksaksavdelningen så de hade ett bra mycket mindre utbud än vanligt tyckte jag Jaja, fick väl tag idet mesta ändå..
    NEJ... hur lång tid säger de att det ska ta då? Åker ner nästa fredag.
  • Bubblan2
    Pigelinen skrev 2010-06-11 22:02:09 följande:

Nästa helg är den STOOOOORA omflyttningshelgen enligt bloggen... Men fredag kanske klarar sig, de har sagt lördag och söndag...

Jag prickar in och åker dit på söndagen jag...men är även där på måndagen och då hoppas jag att det stillat sig lite.

• MissEllie
    Danneli skrev 2010-06-11 20:51:32 följande:
    Samma här! Kom hem för några timmar sedan och fann inte alls det jag trodde. Tyckte det var rörigt och ostrukturerat. Tänkte åka ner igen i augusti precis innan bebisen kommer och jag hoppas verkligen att det har blivit bättre då!

Nä, jag blev också besviken....
  • Kaerleksbarn
    Pigelinen skrev 2010-06-11 19:32:10 följande:
    Vet någon om de har mörkläggningsgardiner på GeKås och pris i så fall?
    Tittade lite snabbt på det sist, men hann inte undersöka om det va mörkläggning.
    Pris beror på storlek såklart men tittade inte så noga på det heller
  • MissEllie
    Pigelinen skrev 2010-06-11 22:02:09 följande:
    Såg på hemsidan att den stora flytten sker just nästa helg...
Svar på tråden Gekås vol 14