• Greksmurfen

Gekås vol 14

AochJsMamma skrev 2010-06-10 20:30:28 följande:
    samma här, vi är oxå supernöjda med vår Ullareds köpta Philips!
    hejhej...fb tack...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Humlansbebis

Hoppsan, kanske det är här man ska fråga istället:

Någon somvet ifall det finns insynsskydd på Gekås? Såna där frostade plastfilmer som man sätter på insidan av t.ex toafönster för att hindra att grannen drabbas av ens blottade rumpa?

Någon som har bild på en docksäng från Gekås? Är de helt i trä? Inredningsdetaljer till flickrum, gärna med prinsesstema? Finns det?

• Pigelinen
    Humlansbebis skrev 2010-06-10 21:56:45 följande:

Hoppsan, kanske det är här man ska fråga istället:

Någon somvet ifall det finns insynsskydd på Gekås? Såna där frostade plastfilmer som man sätter på insidan av t.ex toafönster för att hindra att grannen drabbas av ens blottade rumpa?

Någon som har bild på en docksäng från Gekås? Är de helt i trä? Inredningsdetaljer till flickrum, gärna med prinsesstema? Finns det?

Har inte sett insynsskydd där, men här hemma har de på metervara på Colorama, massa snygga olika, IKEA har också.

Har tyvärr ingen bild på träsängen men den är vit och jättesöt tycker jag.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen
    2barnsmorsa skrev 2010-06-11 08:40:52 följande:
    vad kostar Philips SCD470 ngn som vet?
    tror attden ligger med i priistråden som du ser i ts
  • FredrikaoEmil

är det någon som vet om do har uv-kläder nu? såg priser i pristråden och där stog sunblock med är det alltså märket sunblock? som fått bäst i test? bra pris isf!

• Smultronhjärta
    FredrikaoEmil skrev 2010-06-11 09:48:24 följande:
    är det någon som vet om do har uv-kläder nu? såg priser i pristråden och där stog sunblock med är det alltså märket sunblock? som fått bäst i test? bra pris isf!
    UVkläder finns det mycket av..Zunblock har de haft ett parti av men de kan börja ta slut skulle jag tro..Annars finns det hela uvdräkter och även tvådelade av andra märken nästan året om
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Pigelinen
    FredrikaoEmil skrev 2010-06-11 09:48:24 följande:
    vet inte hur utbudet ser ut idag men det brukar finnas hela sommaren.
  • FredrikaoEmil

ok tack för svar! är inte förrens söndag jag ska dit så får väl se vad dom har då

• LeeLoo82

hej alla gekås fan....har några frågor då jag ska köra till ullared på måndag.
    finns: regnskydd till dubbelvagn (en sitt och en ligg)
               myggnät till dubbelvagn
               bra och slitstakra överdragsbyxor ca 86/92 ej fodrade
               vinterkläderna har inte kommit än väl? barn?
               amningströjor/-linnen/-klänningar/-tunikor
               blöjbadbyxor 

det var det änslånge jag kommer nog på mer nu under helgen. 
    Bra/dåligt att åka på måndag?

Svar på tråden Gekås vol 14