• Pigelinen

Gekås vol 14

Muter mutter... typiskt, ja jag då får man boka in en tur senare i somamr också då

Oki, så de har någon form av gardin... undra vad de kan ha kostat... behöver 120bredd. Jysk tar 200kr och det tycker jag är ok men jag tänkte vänta till efter GeKås ifall att om... var inte helt nöjd med färgerna p Jysk.

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • LillaLoppanT

Gekås har mörkläggningsgardiner, ja. Dom har typ bara svarta och vita. Pris vet jag inte exakt, men kanske 179:-

Var där igår och kollade.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Hon o Han
    Hon o Han skrev 2010-06-08 21:15:34 följande:
    ska åka till Ullared nästa vecka!! SOM VI LÄNGTAT!!! Cool 

Mamma har inte varit där på 15 år, syrran aldrig varit där och själv var det 7 år sedan sist!!

Jag undrar nu om ni kan ge lite tips när man bör vara där på morgonen? Och om tisdag onsdag nästa vecka kan vara lämpliga dagar att åka??

Tacksam för svar!
    puffar lite på mitt egna inlägg Drömmer
  • ramone1
    GossarnasMor skrev 2010-06-12 09:40:11 följande:
    Någon som vet om de har mycket kläder i större vuxen storlek?

jag tycker det
  • Pigelinen
    Hon o Han skrev 2010-06-12 09:42:59 följande:
    puffar lite på mitt egna inlägg Drömmer
    Tror att det blir lugnt i veckan som kommer nu, annars hade de aldrig valt den veckan till ombyggnation Vi brukar åka så vi är nere vid 8-9 och det brukar vara bra, lite lugnt innan alla bussar kommer vid 11 tiden.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Krabbolina
    GossarnasMor skrev 2010-06-12 09:40:11 följande:
    Någon som vet om de har mycket kläder i större vuxen storlek?
    jag tycker inte det. En liiiiiten avdelning, kanske en tiondel av vad det finns i vanliga storlekar. Oftast har kläderna konstiga mönster eller konstig passform. Men ibland har man tur att hitta något trevligt.

Byxor har de sällan som är snygga.
  • GossarnasMor
    Krabbolina skrev 2010-06-12 10:13:21 följande:
    jag tycker inte det. En liiiiiten avdelning, kanske en tiondel av vad det finns i vanliga storlekar. Oftast har kläderna konstiga mönster eller konstig passform. Men ibland har man tur att hitta något trevligt.

Byxor har de sällan som är snygga.
    Okej, får se vad som finns när vi kommer dit...något ska hon väl hitta
  • Angelicaa
    Danneli skrev 2010-06-11 20:51:32 följande:
    ad besviken jag blev när jag var på Gekås idag! Höll på att just flytta om på barn/leksaksavdelningen så de hade ett bra mycket mindre utbud än vanligt tyckte jag Jaja, fick väl tag idet mesta ändå..
    typiskt!! där hade jag tänkt å inhandla massor:/ har dom inte öppet den nya delen undert iden så man kan ta d dom har flyttat på då? hopppppas dom ger fasen i den avdelningen nu på måndag å har bytt till hästavdelningen lr nåt ist, där ska jag ändå inte ha nåt;)
Svar på tråden Gekås vol 14