-
okej toppen, är den bra?dosed skrev 2010-06-14 10:06:38 följande:Jag har köpt Mam´s pump på gekås för 369 och den kostar 500kr på apoteket
-
har hört att den ska va helt okej iaf, ja körde dock på medela som bb hade.. tommee tippee har ja hört är bra annars med.. beror väl mkt på om man ska pumpa nån gång ibland eller varje dag lixom.. ska man pumpa alla mål lär man nog ha en rejäl elektrisk, gärna som man kan dubbelpumpa med så går de snabbare..2barnsmorsa skrev 2010-06-14 10:49:51 följande:okej toppen, är den bra?
-
Jag tycker den är jättebra! Använder den inte varje dag men nån gång i veckan kanske2barnsmorsa skrev 2010-06-14 10:49:51 följande:okej toppen, är den bra?
-
Kan inte påstå att jag provat mig igenom hela sortimentet av bröstpumpar, men jag lånade ett tag en medela handpump, som var jättebra. När jag sedan behövde lämna tillbaka den, så ville jag ha en egen pump. Men den användes ju inte jätteofta, 1-2 gånger i veckan högst, så jag ville inte lägga så mycket pengar.
Jag köpte en "Baby boom"-pump, Ullareds eget märke, för 119 kr.
Jämfört med medela-pumpen så var Ullareds variant inte riktigt lika effektiv, men näst intill! Så den var helt klart prisvärd, och är det bara pumpning någon enstaka gång så skulle jag lätt välja den igen pga priset. Måste man av någon anledning ha en bättre pump, och pumpa hela tiden, så finns det ju elektriska pumpar att hyra.
Jämfört med medela-pumpen så var det också litet fler delar att ta isär för rengöring. (Och ingen instruktion, men det var inte så svårt att lura ut). Men som sagt, för användning då och då så var det inte särskilt besvärligt.
Så vill man ha en pump "ifall om att" som inte ska kosta för mycket tycker jag att denna var bra och prisvärd! -
Någon som vet när vinterkläderna kommer till butiken, ska dit veckan ef midsommar och hoppas att det finns det då, men det känns liiite tidigt =)
Någon som har köpte deras regnkläder? gärna fleecefodrat. -
Nån som vet om gekås säljer dockvagnar, som inte är rosa? Är ute efter en sittvagn eller sulky till kille....
-
Jag undrar om det är någon som vet hur mycket kaos det brukar vara första helgerna i september? Har bara varit där på sommaren tidigare men planerar nu en tripp dit under ev september..
-
Ja det har dom! På nedervåningen numera!Pigelinen skrev 2010-06-13 21:16:44 följande:
En knasig fråga... finns det såna där uppblåstbara extramadrasser på GeKås? Ja sånna som är normalhöjd.
-
Riktig kaos är det juni-aug^^Lilla flodhästen skrev 2010-06-14 21:02:25 följande:Jag undrar om det är någon som vet hur mycket kaos det brukar vara första helgerna i september? Har bara varit där på sommaren tidigare men planerar nu en tripp dit under ev september..
När jag va gravid förra året åkte vi april och sen slutet på aug, helt okej!
I år har vi åkt april och maj, undviker alltid sommarn så ska inte dit förrän sept inför dotterns 1årskalas.. då har allt lugnat sig när skolorna börjat fram till jul -
har de ngn bra och prisvärd hårtrimmer till killar?