• Pigelinen

Gekås vol 14

PeGw skrev 2010-06-14 21:37:39 följande:
    Ja det har dom! På nedervåningen numera!
    Åh vad bra. Vet du eller någon annan pris på uppblåsbar madrass, normalhöjd? Storlek? Och om de har inbyggd eller elektrisk pump.

Kommer få gäster samma dag som jag har varit på Gekås och om de inte har till bra pris kan jag ju köpa på jysk, men inget kul om de är billigare på GeKås.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Bubblan2
    April Mamma skrev 2010-06-14 19:20:19 följande:
    Någon som vet när vinterkläderna kommer till butiken, ska dit veckan ef midsommar och hoppas att det finns det då, men det känns liiite tidigt =)

Någon som har köpte deras regnkläder? gärna fleecefodrat.
    I juli någon gång enligt bloggen, kolla där...ett antal sidor tillbaka. Det är i en intervju med Boris.
  • anette 81

Fan blev inget gekås för mig nu när jag bara var knappt 20mil ifrån. :'( Skattepengarna försvann.

Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • Bambusa
    anette 81 skrev 2010-06-14 22:55:46 följande:
    Fan blev inget gekås för mig nu när jag bara var knappt 20mil ifrån. :'( Skattepengarna försvann.
    tråkigt, längtar efter å åka igen ja me, men i oktober blir de nog en tripp.. Skrattande
  • Joona

Slänger in min prisundran här, på bälteskudde med ryggstöd?

Skulle ni köpa en med eller utan ryggstöd? Vi har en utan ryggstöd hemma och vi åker aldrig bil men ska på bilsemester i sommar och tar givetvis vägen förbi ullared =)

Till 4 åring

• Bambusa
    Joona skrev 2010-06-14 23:00:52 följande:

Skulle ni köpa en med eller utan ryggstöd? Vi har en utan ryggstöd hemma och vi åker aldrig bil men ska på bilsemester i sommar och tar givetvis vägen förbi ullared =)

Till 4 åring

ja skulle ta me ryggstöd, speciellt om barnet brukar somna,men ryggstödet leder ju bältet bättre med..
  • April Mamma
    Joona skrev 2010-06-14 23:00:52 följande:

Till 4 åring

MED ryggstöd till en fyraåring absolut!
  • Danneli
    2barnsmorsa skrev 2010-06-14 21:56:10 följande:
    har de ngn bra och prisvärd hårtrimmer till killar?
    Jag kommer inte ihåg vad det var för märken eller vad de kostade, men fanns väl kanske en 4 olika. 
  • 2barnsmorsa
    Danneli skrev 2010-06-15 08:00:30 följande:
    Jag kommer inte ihåg vad det var för märken eller vad de kostade, men fanns väl kanske en 4 olika. 
    TACK
    http://lindadahlgren.blogg.se/
Svar på tråden Gekås vol 14