• Danneli

Gekås vol 14

Pernilla75 skrev 2010-06-13 10:34:53 följande:
    Någon som vet hur UV-dräkterna är i storlek? Stora eller små?
    Behöver en först i november när vi ska åka utomlands. Sonen är då 1,5 år och jag beräknar att han kommer behöva strl.86/92 om vi ska få plats med en badblöja i också.

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra baby watcher.
    Vi köpte en Philips Avant när vi var där i fredags. Tror priset var 399 och har blivit rekommenderad denna av kompisar. (Babywatcher alltså )
  • Angelicaa
    Danneli skrev 2010-06-13 08:37:33 följande:
    Ja, som sagt så hittade vi ju det mesta vi var ute efter. Kanske tur att de inte hade allt som de brukar ha, för plånbokens skull menar jag Blir säkert en grym shopping ändå! Har nog aldrig hänt att man åkt därifrån tomhänt liksom
    haha, nä tomhänt blir jag då inte! förstår mig inte på såna som går å pinas där inne me en korg å går ut när dom har handlat typ 5 grejer...va e d för fel på folk? ;)
  • Moonlight83
    GossarnasMor skrev 2010-06-13 08:41:12 följande:
    Någon som vet hur pass rörigt det är nu i butiken?

Vilka storlekar finns i vanliga damstorlekar hur långt upp går dem?

Visst har de en vanlig enkel paraplyvagn, någon som vet pris på den? Tänkte som resevagn.
    Tror den enkla paraplyvagnen kostar 299kr

Finns ganska stora damstorlekar,de har en speciell del av damkläder med stora kläder.Över 50 tror jag de har och kanske tom lite större men kanske finns någon annan som har mer koll.
  • 2barnsmorsa

Är det någon som vet om de finns ngn bra amningspump på ullared?
    i så fall kostar och märke?

http://lindadahlgren.blogg.se/
  • Angelicaa

vet att det har pratats en del om bobby car här innan, men hittade inget i pristråden. Min fråga är ifall dom enbart har orginalet bobby car eller någon billigare kopia? har vart runt här hemma i helgen och letat men hittar bara Bc för ca 450 :-
    Någon som vet?

• PeGw

Hör lite ihop med den frågan som är ovan!

Min son har en Bobby car och är på jakt efter ett släp till den..! Finns det på Gekås? Pris isf!

• AkoKola
    Pernilla75 skrev 2010-06-13 10:34:53 följande:
    Någon som vet hur UV-dräkterna är i storlek? Stora eller små?
    Behöver en först i november när vi ska åka utomlands. Sonen är då 1,5 år och jag beräknar att han kommer behöva strl.86/92 om vi ska få plats med en badblöja i också.

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra baby watcher.
    Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
    Jag köpte en hel dräkt till min dotter i storlek 86/92, hon har 80 i vanliga fall, och den passar precis nu, de är alltså små i storlekarna.
    Däremot har jag hört att de tvådelade dräkterna är större i storlekarna, men vet inte om det stämmer
  • firepuzz

Damkläder finns oftast upp till stl 46 i "vanliga" dam avdelningen. Sen finns det en avdelning för större (vet inte hur lång tupp dom går). Kan även rekommendera att kolla in på mammaavdelningen. Köpte en assnygg tröja där, använder sen som klänning nu..

• LillaLoppanT
    Angelicaa skrev 2010-06-13 19:21:55 följande:
    vet att det har pratats en del om bobby car här innan, men hittade inget i pristråden. Min fråga är ifall dom enbart har orginalet bobby car eller någon billigare kopia? har vart runt här hemma i helgen och letat men hittar bara Bc för ca 450 :-
    Någon som vet?
    PeGw skrev 2010-06-13 19:35:34 följande:

Min son har en Bobby car och är på jakt efter ett släp till den..! Finns det på Gekås? Pris isf!

Bobby Car + Släp finns på Gekås, ja. priset verkar variera lite. Jag köpte för 329. En kompis köpte för 299 en månad senare. Men de är definitivt billigare än på andra ställen iaf. Priset på släp vet jag inte alls. Vet bara att det fanns släp i fredags.
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Kimberly88
    Angelicaa skrev 2010-06-13 19:21:55 följande:
    Någon som vet?
    PeGw skrev 2010-06-13 19:35:34 följande:

Är inte helt säker, men jag har följt tråden rätt länge och just dem frågorna om bobbycar och släp har varit uppe några gånger. Tror bobbycar går för 299 och släp för 199.
Svar på tråden Gekås vol 14