• Danneli

Gekås vol 14

Angelicaa skrev 2010-06-12 20:24:10 följande:
    okej...typiskt. Men får hålla tummarna för en grym shopping iaf! som man har väntat ;)
    Ja, som sagt så hittade vi ju det mesta vi var ute efter. Kanske tur att de inte hade allt som de brukar ha, för plånbokens skull menar jag Blir säkert en grym shopping ändå! Har nog aldrig hänt att man åkt därifrån tomhänt liksom
  • GossarnasMor

Någon som vet hur pass rörigt det är nu i butiken?

Vilka storlekar finns i vanliga damstorlekar hur långt upp går dem?

Visst har de en vanlig enkel paraplyvagn, någon som vet pris på den? Tänkte som resevagn.

• mimmi83

Hejsan!

Någon som vet om det finns läragå-vagnar på Gekås och isåfall vad dom kostar på ett ungefär??

• MissEllie

Jag såg Brios när jag var nere i fredags, dock vet jag inte hur mycket de kostade! Fanns i rött och svart.

• Pikku85

jag hoppas dom är klara med det mesta stöket när vi åker!

såg dock att dom kommer ha nypremiär öppningen dagen efter vi varit där!!!! vi ska shoppa den 27/6..öppningen 28/6...faaan! dom kommer väl ha samma utbud ialf va?

• Pernilla75

Någon som vet hur UV-dräkterna är i storlek? Stora eller små?
    Behöver en först i november när vi ska åka utomlands. Sonen är då 1,5 år och jag beräknar att han kommer behöva strl.86/92 om vi ska få plats med en badblöja i också.

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra baby watcher.

Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Pernilla75
    Tuttan27 skrev 2010-06-13 10:25:22 följande:
    Axelväskor, finns det stort sortiment av det?
    Tyckar alltid att de har ett stort utbud av axelremsväskor i olika storlekar, färger och modeller.
  • Thegran
    Pernilla75 skrev 2010-06-13 10:34:53 följande:
    Någon som vet hur UV-dräkterna är i storlek? Stora eller små?
    Behöver en först i november när vi ska åka utomlands. Sonen är då 1,5 år och jag beräknar att han kommer behöva strl.86/92 om vi ska få plats med en badblöja i också.

Skulle bli tacksam om någon kan rekommendera en bra baby watcher.
    jag har två olika zunblock set, har köpt 98/104 till dottern som har 86/92 i kläder nu.
    kommer mestadels använda dem i höst jag med, åker också utomlands i november :) tycker absolut att man ska gå upp en strl.

det andra märket som säljs på gekås, det med spindelmannen eller vad det är, har jag ingen koll på hur storlekarna är.
Svar på tråden Gekås vol 14