• livet med barn

Gekås vol 14

Kimberly88 skrev 2010-07-07 07:53:59 följande:
    På deras blogg hade någon kommenterat och skrivit något om datum för inspelning "kommer dock inte ihåg hundra", men tror att dem skullle börja filma runt vecka 28 "nästa vecka" och sluta i slutet av Augusti? men som sagt är jag inte helt säker :)
    usch vilken dålig tidpunkt :P, sambon å jag åker ju ner vecka 29 :P
    ~ William 13/2 ~
  • Ladyn

Ser att det är ganska mycket vuxenkläder på bloggen nu, hur ligger dom till med priserna, är det billigare än i vanliga butiker? Jag har annars bara koll på barnkläderna.

• jessin

Vilken tid brukar det vara bäst att gå dit för att slippa de värsta köerna?

• CHARLATAN
    Ladyn skrev 2010-07-07 08:46:33 följande:
    Ser att det är ganska mycket vuxenkläder på bloggen nu, hur ligger dom till med priserna, är det billigare än i vanliga butiker? Jag har annars bara koll på barnkläderna.
    Jag köpte iaf linnen för 40, 50 och 60 kr och klänningar och cardigans från 100 till 170 kr ungefär. Har inte kolla på om alla kläder är billigare men de jag köpte tyckte jag var det.
    MAY YOUR ORGANS FAIL BEFORE YOUR DREAMS FAIL YOU
  • Bambusa

ang alfons så iaf sommar heldräckten var väldigt liten, så en storlek större hade behövts.. barbapappa bodysarna tyckte ja va normal i storleken.. Skrattande

• Scarlett77
    Equus skrev 2010-07-06 22:32:19 följande:
    Hej! Jag undrar om det är nån som vet om det på Sko-boo finns riktiga crocs ("foppatofflor") och vad de i så fall kostar. Både barn och vuxen är intressant. Tack på förhand! Glad
    Yepp, jag köpte mig 3 par där sist då jag är gravid med massa vatten i fötterna och inte får plats i något annat, betalde 49 kr paret :) Vet dock inte om det fanns till barn men herr och dam storlekar fanns det.
  • Ruggugglan
    jessin skrev 2010-07-07 09:20:26 följande:
    Vilken tid brukar det vara bäst att gå dit för att slippa de värsta köerna?
    Vi brukar alltid åka dit så att vi är där när det öppnar. Det mesta folket brukar trilla in framåt 10 tiden och framåt. Hur det är under semester vet jag inte. Ska dit i slutet av denna månaden och hoppas på väldigt korta köer
    www.mousy.blogg.se
  • livet med barn

jag å mamma bruka åka på sportlovet till min kusin som bor rätt nära gekås och det var aldrig några jätte långa köer men det var ju lov ändå då så

~ William 13/2 ~
  • Krabbolina
    Scarlett77 skrev 2010-07-07 10:27:21 följande:
    Yepp, jag köpte mig 3 par där sist då jag är gravid med massa vatten i fötterna och inte får plats i något annat, betalde 49 kr paret :) Vet dock inte om det fanns till barn men herr och dam storlekar fanns det.
    var det verkligen original foppan? Crocs?
  • Ekorrfamiljen
    Scarlett77 skrev 2010-07-07 10:27:21 följande:
    Var det ÄKTA Crocs? Kanonbra pris i så fall.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden Gekås vol 14