Gekås vol 14
Är det någon här som vet om det finns madrasser till vagga på gekås och vilken storlek det isåfall är? Kanske tom priset?
Är det någon här som vet om det finns madrasser till vagga på gekås och vilken storlek det isåfall är? Kanske tom priset?
Måste bara tipsa om en polarfleecejacka jag köpte till mig i måndags, jättemysig och väldigt snyggt klarblå. Att den kostade 129 kr gjorde ju inte ont heller! :)
Sån hade jag gärna köpt till Oscar oxå, men jag såg inga till barn.
Var nere idag. Vi kom vid 9 och det var så lugnt. Först vid 12-tiden märkte man att det började komma mer folk.
Fyndade massa barnkalaspresenter.
Gogos för 3:- påsen. Priset i göteborg är ca 30:- för samma.
Hittade en vinteroverall (st 68) till lilltösen för 90:- som är en kopia av reimas overaller. Massor av solskyddskläder till både pojk och flicka. Köpte 2delat för 99:- (zunblock).
Ni som undrar över crocs är det inte orginalet men kopior som är snarlika inne på skoboo. Mycket barnskor på rea där inne. Köpte kavat för 199 istället för 399. Dock utplockat på gummistövlar för barn.
Lite dåligt med leksaker för små bebisar men jag är helnöjd med vår dag.
Det är inte äkta Crocs, det är kopior.
någon med tips på vad man kan köpa till julklapp till en då två åring?
det är ju ett tag kvar, har inte riktigt koll på vad tvååringar brukar gilla...
tänkte köpa när vi åker om några veckor, vi är bortresta i vinter och kommer inte ha så mycket tid till julklappsinköp då.
Jag ska åka till Gekås nästa vecka o undrar om någon vet om det finns regnskydd till syskonvagn där (liggdel + sittdel) och vad dessa i så fall kostar?!
nej, inga regnskydd till syskonvagn när jag var där i måndags (hörde en som frågade efter just detta)