• 737 dagar

Gekås vol 14

2barnsmorsa skrev 2010-07-08 17:00:37 följande:
    om jag är ute efter skor ska jag gå på skoaffären som finns utanför som jag har sett på webbkamarena från gekås webbkamera eller ska jag gå och köpa de på gekås?

Nu är det skor till mig i första hand jag tänkte på...gummistövlar och höst stövlar ifall jag hittar....

på tisdga smäller det...hihi
    Vad jag vet så har inte gekås skor..
  • 2barnsmorsa
    737 dagar skrev 2010-07-08 17:12:04 följande:
    Vad jag vet så har inte gekås skor..
    okej tack...
    http://lindadahlgren.blogg.se/
  • Elisabeth89
    2barnsmorsa skrev 2010-07-08 17:00:37 följande:
    om jag är ute efter skor ska jag gå på skoaffären som finns utanför som jag har sett på webbkamarena från gekås webbkamera eller ska jag gå och köpa de på gekås?

Nu är det skor till mig i första hand jag tänkte på...gummistövlar och höst stövlar ifall jag hittar....

på tisdga smäller det...hihi
    inne på gekås finns inga skor. Men utanför finns Skoo-Boo, där har dom massa skor och bra priser! De har ju även Scorett outlett.. Just nu är det 3 för 2 på ballerinor Skrattande
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • dazazz

frågade innan men det försvinner ju så snabbt i den här tråden :)

är det någon som vet om de har billiga dammsugare på gekås och vad de kostar i så fall?

• Elisabeth89
    dazazz skrev 2010-07-08 18:37:57 följande:

är det någon som vet om de har billiga dammsugare på gekås och vad de kostar i så fall?
    tyvärr har dom inte några dammsugare på gekås
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Norrskog

Jag köpte deras billigaste dammsugare i mars, den kostade sisådär 300-400 kr tror jag. Den är väldigt plastig och liten, men suger okej. Det känns som om kvaliteten motsvarar priset
    Då fanns det dock många olika modeller och olika kända o okända märken i olika prisklasser!! 
  • Kimberly88
    Line80 skrev 2010-07-07 23:05:20 följande:
    finns gungtassar till spjälsäng på gekås?
    Japp, jag såg Brio vyssan lull när jag när där den 24 Juni. Dock vet jag inte vad dem kostade.
  • Kimberly88
    Lillagrodan79 skrev 2010-07-08 10:05:54 följande:

Ska dit imorgon och undrar om någon vet om de har trappgrindar, babyvakter och petskydd för kontakter?och vad det kosar?

Petskydd för kontakter har dem, babyvakter hade dem också några olika sorter, trappgrindar vet jag dock inte. Lådstopp hade dem förresten med. Dock köpte jag ingen babyvakt, så det vet jag inte,  :/ men lådstoppen och petskydden var i alla fall väldigt billiga tyckte jag, men kommer såklart inte ihåg pris :/
  • maggan75

Min kollega på jobbet  hade köpt en dammsuare  där kommer inte ihåg vad hon gav men bra pris på en  bra dammsugare det var ett känt märke
  • Kimberly88
    mirakel2010 skrev 2010-07-08 13:57:08 följande:

Heeeeeej!
    Jag ska till Ullared i sommar (som alla andra Oskyldig), och undrar om domhar  gåstolar? Hoppgunga? Leksaker till baby? (6-12 månadar?) samt har dom nån badstol som man kan ha i badkaret from dom kan sitta?

Dem ska ha allt det där Skrattande eller i alla fall vad jag hört från andra här i tråden ska dem både ha gåstol, hoppgunga m.m. och när vi var där såg jag även badstol som jag själv funderade att köpa.  Leksaker från 6-12 månader vet jag dock inte, men i övrigt tycker jag dem har väldigt mycket leksaker, så något borde där ju vara :)
Svar på tråden Gekås vol 14