• Elisabeth89

Gekås vol 14

Lillagrodan79 skrev 2010-07-08 10:05:54 följande:

Ska dit imorgon och undrar om någon vet om de har trappgrindar, babyvakter och petskydd för kontakter?och vad det kosar?

De har trappgrindar, men de är inte i trä utan nån sorts metall (aluminuim kanske..?). Babyvakter och petskydd finns också... Dock vet jag inte pris på något utav de, men jag tror att babyvakten jag kikade på kostade ungefär 300:-. Tror dock inte att något utav de sakerna är speciellt dyra...
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Elisabeth89
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-08 10:18:14 följande:
    Åhh! Jag älskar de byxorna!! Hoppas de finns när vi ska dit.. förhoppningsvis i höst.
    Till hösten kommer de att  fylla på med massa höst/vinterkläder, så bebisjeans lär det finnas gott om Glad
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • myran82

Hejsan.

Vi har planer på att åka till gekås om ett tag och köpa en del kläder till sonen (som han kan ha nu och även växa i och lite annat smått & gott). Jag har inte kollat utbudet på barnkläder tidigare.

Vet ni när de börjar med vinteroveraller?
    Finns det mycket fina barnkläder? Från storlek 68 & uppåt?
    Vi tänkte köpa matstolen som är lik tripptrapp. Bra eller dålig?

Något annat som man bara måsta köpa till sonen?

• Kaerleksbarn
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-08 10:18:14 följande:
    Åhh! Jag älskar de byxorna!! Hoppas de finns när vi ska dit.. förhoppningsvis i höst.
    De byxorna fanns både i aug förra året och i april o maj i år
    Dock förstår jag personligen mig inte på jeans till bebisar eller barn överhuvudtaget...
  • Kaerleksbarn
    myran82 skrev 2010-07-08 13:04:22 följande:
    Hejsan.

Vi har planer på att åka till gekås om ett tag och köpa en del kläder till sonen (som han kan ha nu och även växa i och lite annat smått & gott). Jag har inte kollat utbudet på barnkläder tidigare.

Vet ni när de börjar med vinteroveraller?
    Finns det mycket fina barnkläder? Från storlek 68 & uppåt?
    Vi tänkte köpa matstolen som är lik tripptrapp. Bra eller dålig?

Något annat som man bara måsta köpa till sonen?
    Vi har aldrig behövt handla kläder till vår dotter på 9mån, förrän i april o maj på Gekås
    Då köpte vi endast i strlk74 och strlk80 som hon kan växa i, några få plagg i strlk68.
    Fanns en hel del till flicka i alla fall men pojke har jag aldrig kollat på dock!
    Vinteroveraller specifikt vet jag inte men vinterkläder över lag ska de få in i juli.
    Köpte tripptrappstolen i feb när dottern va 5mån, superbra.. både hon och vi älskar den!
  • mirakel2010

Heeeeeej!
    Jag ska till Ullared i sommar (som alla andra Oskyldig), och undrar om domhar  gåstolar? Hoppgunga? Leksaker till baby? (6-12 månadar?) samt har dom nån badstol som man kan ha i badkaret from dom kan sitta?

• Pigelinen

Trappgrinden är liknande den på IKEA och ungefär samma pris som på IKEA om man har familykort...

babyvakt finns i olika märken, vi köpte in Philips på Gekås för ca399.- som på babyproffset, samma, kostade 599:-

Perskydd finns olika fören liten peng.

Gåstol finns till lågt pris o den var jättebra, dottern använde sin massa, kommer inte ihåg pris. Är nästan hundra att de hade stol tillbadkarel också.

Hoppgunga finns som det står i någrainlägg längre upp på denna sidan.

Kolla gärna i pristråden i TS så ser ni utbud o priser.

Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Moonlight83
    mirakel2010 skrev 2010-07-08 13:57:08 följande:

Heeeeeej!
    Jag ska till Ullared i sommar (som alla andra Oskyldig), och undrar om domhar  gåstolar? Hoppgunga? Leksaker till baby? (6-12 månadar?) samt har dom nån badstol som man kan ha i badkaret from dom kan sitta?

badstol 149kr
    lära gå stol 319kr
    hoppgunga 179kr
  • 2barnsmorsa

om jag är ute efter skor ska jag gå på skoaffären som finns utanför som jag har sett på webbkamarena från gekås webbkamera eller ska jag gå och köpa de på gekås?

Nu är det skor till mig i första hand jag tänkte på...gummistövlar och höst stövlar ifall jag hittar....

på tisdga smäller det...hihi

http://lindadahlgren.blogg.se/
Svar på tråden Gekås vol 14