• Ruggugglan

Gekås vol 14

Ekorrfamiljen skrev 2010-07-10 13:01:56 följande:
    I så fall är jag WT Biiig time! Trots villa, vovve och Opel och akademikerutbildning.
    Det är nog VÄLDIGT många som är WT i Sverige
    www.mousy.blogg.se
  • Ruggugglan
    livet med barn skrev 2010-07-10 16:28:34 följande:
    säljer dom snygga skötväskor där?
    Jag köpte en skötväska där i julas. Inte så snygg. Enfärgad. Min är röd. Tre fack. En i mitten, två på sidan. Lite småfack i mittenfacket. Till får man ett par tillbehör. Funkar bra om man inte är allt för kräsen Minns inte priset. Runt 200:- tror jag,
    www.mousy.blogg.se
  • livet med barn
    Sandra Michelle skrev 2010-07-10 16:40:19 följande:
    Jag köpte en skötväska där i julas. Inte så snygg. Enfärgad. Min är röd. Tre fack. En i mitten, två på sidan. Lite småfack i mittenfacket. Till får man ett par tillbehör. Funkar bra om man inte är allt för kräsen Minns inte priset. Runt 200:- tror jag,
    okej, tack =)
    ~ William 13/2 ~
  • Hannajo
    Jag köpte en svart för 99 kr för något år sedan, hade precis de fack jag behövde samt skötbädd. Jag var jättenöjd med den.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Ekorrfamiljen
    De säljer (sålde?) Brios lilla skötväska när jag var där i våras iaf. Då fanns den i rött och brunt. Den är riktigt fin tycker jag.. Har även haft BabyBoom (Ge-Kås eget märke) och den var helt okej, men lite trist i utformningen bara.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Ruggugglan
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-10 17:10:52 följande:
    De säljer (sålde?) Brios lilla skötväska när jag var där i våras iaf. Då fanns den i rött och brunt. Den är riktigt fin tycker jag.. Har även haft BabyBoom (Ge-Kås eget märke) och den var helt okej, men lite trist i utformningen bara.
    Är nog BabyBoom jag har.
    www.mousy.blogg.se
  • winters

Var någon som frågade om vart strandtälten finns i pristråden. De ligger på nedervåningen, där det finns strandmadrasser, solstolar m m. En bit in i mittsektionen så att säga.

Oscar 091001
  • elinile

Såg SÅÅÅ fina scarfsar i bloggen... Vill HA!! Någon som kan handla åt mig??

• Elisabeth89
    winters skrev 2010-07-10 21:14:28 följande:
    Var någon som frågade om vart strandtälten finns i pristråden. De ligger på nedervåningen, där det finns strandmadrasser, solstolar m m. En bit in i mittsektionen så att säga.
    hoho ho det va nog jag som fråga då..
    på nedervåningen säger du. Då är det inte konstigt att jag aldrig hittat dom, hehe he Tungan ute

ska dit på onsdag, får passa på att inhandla ett nu när jag vet vart dom finns! Tack för svaret!!
    Kevin Celestino, 10-05-19
Svar på tråden Gekås vol 14