• Elisabeth89

Gekås vol 14

Kimberly88 skrev 2010-07-11 23:44:34 följande:
    Elisabeth89

Testar att fråga dig igen då jag såg att du var inne precis:

Åh måste bara fråga dig, om du möjligtvis skulle råka springa förbi barnavdelningen och stöta på en "storebror" t-skirt i storlek 98 "gör inget om det är 92 eller 104 i heller", skulle jag kunna få be dig köpa en sådan då? Givetvis sätter jag in pengarna till dig direkt efteråt. Förstår såklart om du inte hinner/orkar osv. Skrattande
    jag har skickat ett mejl till dig, kolla din inbox Flört
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Betty Boop
    keno skrev 2010-07-11 23:22:53 följande:
    Om det är motellet ni bokat på så är det i princip vid entren till Gekås, och inte på vanliga campingen med stugor.
    Toppen!  Tack! Glad
  • Smultronhjärta
    januaribarn skrev 2010-07-11 22:16:22 följande:

Är det någon som vet om Fisher Price laptop för barn, 3-7 år, finns ? pris?

Finns och jag vill minnas att den kostar 399:-
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Ekorrfamiljen
    Smultronhjärta skrev 2010-07-12 09:12:25 följande:
    Finns och jag vill minnas att den kostar 399:-
    Suck! Jag skulle kolla efter den senast jag var där men glömde i stressen.. Hoppas de finns när vi ska dit igen. Tror att 4-åringen skulle uppskatta den.
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • winters
    Kimberly88 skrev 2010-07-11 20:56:14 följande:
    Tror det är en "Fisher Price Rainforest, Take a long swing" som dem har där. Tror att den kostar 799 kr. Har hört att dem ska vara jättebra, och den kostar väl runt 1200-1300 i vanliga babyaffärer har jag för mig. Funderar själv på att köpa en :)
    Superbra, vi köpte vår där, fick många lugna stunder tack vare den när Oscar var liten! :)
    Oscar 091001
  • FisansMamma
    Någon som vet om det finns (och isf pris)
    Amningsbh, Blöjhink, Hoppgunga, Parasoll till vagn, Skötbord, Skötväska, Sovpåse??
  • lindalake

hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)

• Krabbolina
    lindalake skrev 2010-07-12 22:05:29 följande:
    hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)
    det luktar inte bajs om man lägger bajsblöjorna i hundbajspåsar och knyter dem.
  • jojojojojo
    FisansMamma skrev 2010-07-12 22:00:59 följande:
    Någon som vet om det finns (och isf pris)
    Amningsbh, Blöjhink, Hoppgunga, Parasoll till vagn, Skötbord, Skötväska, Sovpåse??
    amningbh köpte jag för 89:- å jag älskar dem...
    vet att de har refill påsar till blöjhink, men de e värdelösa, jag tänker köpa en pedalhink istället...
    parasoll har de svarta, för 99:- (tror jag det va men e inte säker)
    hoppgunga har jag sett i tråden att de pratats om (bara någon sida bakåt)
    sammasak med skötväska bara någon sida tebax
    skötbord vet jag inte, har nte sett något´, men skötbädd finns
    Selma 2010-06-12
Svar på tråden Gekås vol 14