• lindalake

Gekås vol 14

Krabbolina skrev 2010-07-12 22:06:52 följande:
    det luktar inte bajs om man lägger bajsblöjorna i hundbajspåsar och knyter dem.
    jo, faktiskt så gör det det. jag har provat både icas plastpåsar, fryspåsar och hundbajspåsar och det luktar blää. får fixa en bättre hink tror jag självstängande lock är smidigt
  • Krabbolina
    lindalake skrev 2010-07-12 22:13:27 följande:
    jo, faktiskt så gör det det. jag har provat både icas plastpåsar, fryspåsar och hundbajspåsar och det luktar blää. får fixa en bättre hink tror jag självstängande lock är smidigt
    vi har inget lock på vår hink, instängda sopor stinker ju värre än värst.

Använder en papperskorg så det luftar bra.

Annars får ni väl slänga bajsblöjorna direkt i soptunnan så slipper ni bajslukt och sparar pengar på dyra refillpåsar.
  • Elisabeth89
    lindalake skrev 2010-07-12 22:05:29 följande:
    hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)
    dom har refill påsar som passar till angelcare blöjhink... kostar max 50 kronor. jag letade efter kvittot från senaste turen dit men jag har tydligen lyckats gömma det för mig
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • lindalake
    Elisabeth89 skrev 2010-07-12 22:33:03 följande:
    dom har refill påsar som passar till angelcare blöjhink... kostar max 50 kronor. jag letade efter kvittot från senaste turen dit men jag har tydligen lyckats gömma det för mig

schysst, får se hur det blir

Krabbolina tycker det luktar tillräckligt illa när jag slänger dem i soppåsen i köket just nu (har precis flyttat och påsen var som sagt slut i hinken). tillräckligt luftigt. har dock för långt till sopcontainern för att kunna slänge dem där :-/ men, slänga ofta är förstås det mest optimala just nu så har det producerats 5-6 bajsblöjor om dan pga kass mage...

• jojojojojo

49:- kostar refill påsarna!
    men jag  tyckte de va helt värdelösa!

Selma 2010-06-12
  • Pappa G
    kalmar brud skrev 2010-07-12 22:22:56 följande:
    Någon som har koll på vad dom badkläderna kostar som har flytgrej fram och bak?
    69,90 tror jag vi gav för dotterns..
  • Pikku85
    lindalake skrev 2010-07-12 22:05:29 följande:
    hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)
    dom finns:) angelcare..kostar 50 kr st
  • Elisabeth89
    FisansMamma skrev 2010-07-12 22:00:59 följande:
    Någon som vet om det finns (och isf pris)
    Amningsbh, Blöjhink, Hoppgunga, Parasoll till vagn, Skötbord, Skötväska, Sovpåse??
    De har allt du frågar om, dock vet jag inte priset...
    Några olika modeller amningsbhar (jättesköna!), parasollerna finns i rött, rosa och svart. Skötbord har dom, men det är en plastig ful sak som inte ser ut att hålla för mycket. Deras skötväska har jag. Rymlig och bra, till den får man skötbädd och behållare till nappflaska.
    Jag köpte en urgullig vit/grå randig sovpåse med en kanin på.
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Kinne79

Ska till Gekås en sväng i helgen och tänkte då ta med lite saker som jag köpte i maj och lämna tillbaka, men såg på kvittot att det bara var öppet köp i 30 dagar, stämmer det verkligen? Så besviken jag vart, tänkte i min enfald att det garanterat var längre tid eftersom folk åker så långt. Ikea har ju 3 månader och Dressman har ju tom 6 månader.

Är det någon som lyckats lämna tillbaka saker efter 30 dagar?

Svar på tråden Gekås vol 14