• Kimberly88

Gekås vol 14

madeleeneee skrev 2010-07-11 21:34:36 följande:
    undrar om de har bobby cars i ullared?
    Pris..?
    299 kr för bilen och 199 för släpet har jag för mig, det har frågats en del om just bobby car i tråden innan :)
  • Smultronhjärta

Det finns även en svart Bobbycar just nu-den som har tysta hjul och coolare design för 500:-

Jag har spenderat delar av igår och idag på Gekås- riktigt skönt och svalt i denna hetta! Aningens dyrt kanske men roligt var det Drömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • januaribarn

Är det någon som vet om Fisher Price laptop för barn, 3-7 år, finns ? pris?

• Betty Boop

Vi ska åka dit nu på tisdag-torsdag. Vi har bokat motellrum på campingen. Nån som vet hur långt det är mellan Gekås och campingen? Stämmer det att man kan köra kundvagnen ända fram till campingen?

• Miraklet09
    Kimberly88 skrev 2010-07-11 21:38:00 följande:
    299 kr för bilen och 199 för släpet har jag för mig, det har frågats en del om just bobby car i tråden innan :)
    e inte det ganska dyrt för att vara gekås ig??
    jag menar att det finns liknande för liknande priser både nätet och andra affärer närmare.
    tycker dem börjat höja priserna
    Isabelle <3
  • Elisabeth89
    Betty Boop skrev 2010-07-11 22:18:22 följande:
    Vi ska åka dit nu på tisdag-torsdag. Vi har bokat motellrum på campingen. Nån som vet hur långt det är mellan Gekås och campingen? Stämmer det att man kan köra kundvagnen ända fram till campingen?
    Vet inte exakt hur långt, men det är absolut gångavstånd..! De har så man kan ställa kundvagnen där så man slipper gå tillbaka med den
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • keno
    Elisabeth89 skrev 2010-07-11 22:29:00 följande:
    Vet inte exakt hur långt, men det är absolut gångavstånd..! De har så man kan ställa kundvagnen där så man slipper gå tillbaka med den
    Om det är motellet ni bokat på så är det i princip vid entren till Gekås, och inte på vanliga campingen med stugor.
  • Elisabeth89
    keno skrev 2010-07-11 23:22:53 följande:
    Om det är motellet ni bokat på så är det i princip vid entren till Gekås, och inte på vanliga campingen med stugor.
    aah jag missade totalt att det stod motell Flört
    Mjo motellet är ju bra nära klart
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • Kimberly88
    Elisabeth89

Testar att fråga dig igen då jag såg att du var inne precis:

Åh måste bara fråga dig, om du möjligtvis skulle råka springa förbi barnavdelningen och stöta på en "storebror" t-skirt i storlek 98 "gör inget om det är 92 eller 104 i heller", skulle jag kunna få be dig köpa en sådan då? Givetvis sätter jag in pengarna till dig direkt efteråt. Förstår såklart om du inte hinner/orkar osv. Skrattande
Svar på tråden Gekås vol 14