• livet med barn

Gekås vol 14

tack för alla svaren om skötväskor =)

~ William 13/2 ~
  • Bambusa

finns de fortfarande ullareds t-shirtar???  vill så gärna ha en, men har ingen resa inplanerad... nån som skulle vilja köpa isf?

• Pernilla75
    Bambusa skrev 2010-07-11 09:54:33 följande:
    finns de fortfarande ullareds t-shirtar???  vill så gärna ha en, men har ingen resa inplanerad... nån som skulle vilja köpa isf?
    Jag var där förra helgen och då fanns det t-shirtar kvar. Stod precis till höger när man kom in.
    Breast cancer is a bitch, but so am I. (Diagnosed 2004)
  • Elisabeth89
    Bambusa skrev 2010-07-11 09:54:33 följande:
    Om du skickar över pengar så kan jag köpa när jag åker dit på onsdag..? Fast isf får du skicka efter jag köpt eftersom jag inte vet hur mycket dom kostar... Fotar både plagg och kvitto på det!

Brukar handla åt och skicka till vänner och andra som bor långt ifrån, eftersom jag bor 20 minuter därifrån Skrattande
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • myran82

Ett par frågor.

Vi behöver en ny babysitter till bebisen. Är ni som har de nöjda eller är det bättre att köpa ifrån en annan affär?
    Någon av er som vet om det finns babygunga (typ babysitter som gungar sig självt) & vad de kostar isånnafall.

Sen undrar jag om nappar, någon som vet om de har nam? Pris?  Köpte eska när vi var där innan bebisen föddes men de gillar han inte alls.

• Elisabeth89
    myran82 skrev 2010-07-11 10:25:08 följande:

Ett par frågor.

Vi behöver en ny babysitter till bebisen. Är ni som har de nöjda eller är det bättre att köpa ifrån en annan affär?
    Någon av er som vet om det finns babygunga (typ babysitter som gungar sig självt) & vad de kostar isånnafall.

Sen undrar jag om nappar, någon som vet om de har nam? Pris?  Köpte eska när vi var där innan bebisen föddes men de gillar han inte alls.

jag är nöjd med våran BabyBoom babysitter, kostade 299:-. Lillkillen älskar att sitta där i och även sova emellanåt. Han får alltid sitta där på morgonen när vi äter frukost och då sitter han och kikar upp på oss och pratar Glad
    Babygunga har dom, men vet dock inte vad de kostar, men det kan du kolla i pristråden för jag har sett att den står med där i en milslång lista! (Men det är lätt att hitta, den är i bokstavsordning)
    MAM nappar (antar att det är dom du menar) har dom i tvåpack, kostar 39,90:-
    Kevin Celestino, 10-05-19
  • 2barnsmorsa

Har planerat i ett par m ånader att vi ska åka imorgon ner till Jönköping för att sova och åka till Ullared på tisdag. Nu ska det regna på tisdag och de lär ju vara asmycket folk...grr....

ville bara skriva av mig

hihi

http://lindadahlgren.blogg.se/
  • Kimberly88
    myran82 skrev 2010-07-11 10:25:08 följande:

Ett par frågor.

Tror det är en "Fisher Price Rainforest, Take a long swing" som dem har där. Tror att den kostar 799 kr. Har hört att dem ska vara jättebra, och den kostar väl runt 1200-1300 i vanliga babyaffärer har jag för mig. Funderar själv på att köpa en :)

• Kimberly88
    Elisabeth89 skrev 2010-07-11 10:30:39 följande:
    jag är nöjd med våran BabyBoom babysitter, kostade 299:-. Lillkillen älskar att sitta där i och även sova emellanåt. Han får alltid sitta där på morgonen när vi äter frukost och då sitter han och kikar upp på oss och pratar Glad
    Babygunga har dom, men vet dock inte vad de kostar, men det kan du kolla i pristråden för jag har sett att den står med där i en milslång lista! (Men det är lätt att hitta, den är i bokstavsordning)
    MAM nappar (antar att det är dom du menar) har dom i tvåpack, kostar 39,90:-
    Åh måste bara fråga dig, om du möjligtvis skulle råka springa förbi barnavdelningen och stöta på en "storebror" t-skirt i storlek 98 "gör inget om det är 92 eller 104 i heller", skulle jag kunna få be dig köpa en sådan då? Givetvis sätter jag in pengarna till dig direkt efteråt. Förstår såklart om du inte hinner/orkar osv. Skrattande
Svar på tråden Gekås vol 14