Gekås vol 14
tack för alla svaren om skötväskor =)
tack för alla svaren om skötväskor =)
finns de fortfarande ullareds t-shirtar??? vill så gärna ha en, men har ingen resa inplanerad... nån som skulle vilja köpa isf?
Ett par frågor.
Vi behöver en ny babysitter till bebisen. Är ni som har de nöjda eller är det bättre att köpa ifrån en annan affär?
Någon av er som vet om det finns babygunga (typ babysitter som gungar sig självt) & vad de kostar isånnafall.
Sen undrar jag om nappar, någon som vet om de har nam? Pris? Köpte eska när vi var där innan bebisen föddes men de gillar han inte alls.
Ett par frågor.
Vi behöver en ny babysitter till bebisen. Är ni som har de nöjda eller är det bättre att köpa ifrån en annan affär?
Någon av er som vet om det finns babygunga (typ babysitter som gungar sig självt) & vad de kostar isånnafall.
Sen undrar jag om nappar, någon som vet om de har nam? Pris? Köpte eska när vi var där innan bebisen föddes men de gillar han inte alls.
Har planerat i ett par m ånader att vi ska åka imorgon ner till Jönköping för att sova och åka till Ullared på tisdag. Nu ska det regna på tisdag och de lär ju vara asmycket folk...grr....
ville bara skriva av mig
hihi
Ett par frågor.
undrar om de har bobby cars i ullared?
Pris..?