• Jiie

Gekås vol 14

Någon som sett Rorri-grejer där?

071227 0828 3765 50 ~~~~http://jannienettum.blogspot.com/~~~~
  • Sagalin
    Thegran skrev 2010-07-13 20:03:37 följande:
    tänkte kolla vinterkläder till dottern när vi åker ner om ett par veckor.
    hon har 86/92 i vanliga kläder nu, är ca 82 cm och 12 kg. vilken strl tror ni man bör satsa på till vintern i overaller?

Kolla hennes bvc-kurva vad hon borde ligga på till vintern. Skriv upp alla hennes mått på ben, armar etc för storlekarna varierar kraftigt.

villanordaker.blogspot.com
  • 2barnsmorsa

Herregud nu har jag kommit hem från det dära stället. SHIT vad folk, Mellandagsrea släng dig i väggen ahahha
    Har som sagt var aldrig varit där. Men jag blev 6000 kr fattigare så ngt vettigt måste jag ha hittat och har redan planerat nsäta resa i vår...haha

har ni frågor så skan jag försöka svara men jag är inte säkert på att jag kan svara för jag missade en hel del själv ahah

http://lindadahlgren.blogg.se/
  • FisansMamma

Tack för svaren :)

Nu kommer shoppinglistan fyllas på :)

• gogirlie

Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till  gekås på lördag
    Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än? Glad

Stolt mamma till Denise
  • Kaerleksbarn
    snäckis77 skrev 2010-07-13 11:59:58 följande:
    Finns resesängarna fortfarande???Kostar dom 298 nu oxå????är det madrass och väska till?????Är dom lätta att fälla upp/ner???
    Tacksam för snabbt svar
    Resesängen hade höjts från 289kr till 329kr i april...
  • Kaerleksbarn
    gogirlie skrev 2010-07-14 09:11:35 följande:

Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till  gekås på lördag

De börjar komma in i juli och sen fylls det bara på
  • Kaerleksbarn
    lindalake skrev 2010-07-12 22:05:29 följande:
    hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)
    En sådan "rulle" med påsar räcker en månad för oss, men köper man trepack behöver man ju inte tänka på det på 3mån.. smidigt tycker jag då jag hellre betalar mer för att slippa lukten! Nu va de slut i lördags och hade inte tid att åka till Babyproffsen just då så fick snällt va utan tills måndag, det gör jag aldrig om kan jag säg
  • lindalake
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-14 09:26:24 följande:
    En sådan "rulle" med påsar räcker en månad för oss, men köper man trepack behöver man ju inte tänka på det på 3mån.. smidigt tycker jag då jag hellre betalar mer för att slippa lukten! Nu va de slut i lördags och hade inte tid att åka till Babyproffsen just då så fick snällt va utan tills måndag, det gör jag aldrig om kan jag säg

tack, en till som gillar dem jag hade bara den som följde med hinken. det kanske var mindre i den?

• 2barnsmorsa
    gogirlie skrev 2010-07-14 09:11:35 följande:

vet inte hur det såg ut på vuxen vinter kläder men barn och baby fanns det massor av och mössor och vantar igår
    http://lindadahlgren.blogg.se/
Svar på tråden Gekås vol 14