• 2barnsmorsa

Gekås vol 14

glömde skriva att det var mycket på 50gogirlie skrev 2010-07-14 09:11:35 följande:

Hej hej alla.. Jag behöver svar snabbt på denna fråga för jag sticker till västkusten imorgon och kommer till  gekås på lördag
    Jag undrar om vinterkläderna har kommit in än? Glad

glömde skriva attt de hade mycket barn/baby vinterkläder på 50%
    http://lindadahlgren.blogg.se/
  • livet med barn
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-14 09:26:24 följande:
    En sådan "rulle" med påsar räcker en månad för oss, men köper man trepack behöver man ju inte tänka på det på 3mån.. smidigt tycker jag då jag hellre betalar mer för att slippa lukten! Nu va de slut i lördags och hade inte tid att åka till Babyproffsen just då så fick snällt va utan tills måndag, det gör jag aldrig om kan jag säg
    våran räcker nog mer än 1 månad, fast vi kör vanlig papperskorg med avfallspåse i till kissblöjorna så använder vi blöjhinken till bajsblöjorna
    ~ William 13/2 ~
  • gogirlie
    2barnsmorsa skrev 2010-07-14 11:01:12 följande:
    glömde skriva attt de hade mycket barn/baby vinterkläder på 50%
    Åh... Tack.. Räddat min dag...Skrattande
    Stolt mamma till Denise
  • Ruggugglan
    lindalake skrev 2010-07-14 09:50:18 följande:

tack, en till som gillar dem jag hade bara den som följde med hinken. det kanske var mindre i den?

Ja, det måste ha varit mindre. Jag har inte köpt nya påsar till vår blöjhink sedan vi fick den, men ska göra det på GEKÅS när vi ska dit i slutet på månaden. Hoppas att det är fler iaf.
    www.mousy.blogg.se
  • mama no1

Vi har också påsarna i en månad. Hundra kr i månaden är inte dyrt för att slippa den lukten iaf
    Speciellt nu när hon äter mycket vanlig mat, usch för en stank!

Vad kostar den på Gekås?

• kalmar brud
    Pappa G skrev 2010-07-12 22:45:04 följande:
    69,90 tror jag vi gav för dotterns..
    Funkar den eller sjunker dom till botten? Flört Håller dom barnet uppe på vattenytan som typ simkuddar
  • Pikku85
    mama no1 skrev 2010-07-14 17:21:20 följande:
    Aha, nu såg jag. Är det 50kr för en ring eller för alla tre?
    50 kr för en ring
  • Pappa G
    kalmar brud skrev 2010-07-14 19:21:31 följande:
    Funkar den eller sjunker dom till botten? Flört Håller dom barnet uppe på vattenytan som typ simkuddar
    Inte testad ännu, i skarpt läge
  • mama no1
    Pikku85 skrev 2010-07-14 20:50:31 följande:
    50 kr för en ring
    Aha, halva priset då. Inte dålig!
    Ska väl ner nästa vecka, dags att börja skriva handlarlista
Svar på tråden Gekås vol 14