• kalmar brud

Gekås vol 14

Pappa G skrev 2010-07-14 20:54:40 följande:
    Inte testad ännu, i skarpt läge
    Men har ni testat den något?
  • Pappa G
    kalmar brud skrev 2010-07-14 21:25:27 följande:
    Men har ni testat den något?
    Ja, hon har haft den på sig, men inte i vattnet..

Vi fick tag på en sådan där simring som de kan sitta i, som hon använder i poolen istället..
  • kalmar brud
    Pappa G skrev 2010-07-14 21:27:06 följande:
    Ja, hon har haft den på sig, men inte i vattnet..

Vi fick tag på en sådan där simring som de kan sitta i, som hon använder i poolen istället..
    aha, då får jag se vad vi köper till barnen... armkuddar eller sån med flygrej i
  • nirakanna2

Vi kör Ge-Kås avfallspåsar i vår blöjhink. Funkar utmärkt och kostar typ 6 kr för 25 st som räcker ca 2 månader. Vi slänger alla blöjor i hinken.

• Bubblan2
    nirakanna2 skrev 2010-07-15 07:19:04 följande:
    Vi kör Ge-Kås avfallspåsar i vår blöjhink. Funkar utmärkt och kostar typ 6 kr för 25 st som räcker ca 2 månader. Vi slänger alla blöjor i hinken.
    Jepp, jag kör också med vanliga avfallspåsar men stoppar alla bajsblöjor i hundbajspåsar innan de läggs i hinken.
    Naturligtvis är både avfallspåsarna och hundbajspåsarna köpta på Gekås.
  • Kaerleksbarn
    lindalake skrev 2010-07-14 09:50:18 följande:

tack, en till som gillar dem jag hade bara den som följde med hinken. det kanske var mindre i den?

Ja det stämmer nog, va en mindre rulle för att "prova på".. sen går de köpa både styckvis och 3pack
  • Kaerleksbarn
    livet med barn skrev 2010-07-14 11:05:00 följande:
    våran räcker nog mer än 1 månad, fast vi kör vanlig papperskorg med avfallspåse i till kissblöjorna så använder vi blöjhinken till bajsblöjorna
    Ja vår räcker omkring en månad, ibland längre.. går ju åt mer blöjor i värmen när det dricks mera
    Sen räckte de givetvis längre när dottern va mindre och hade prematurblöjor de första 4mån^^
    Det avgör ju också mycket, vilken blöjstorlek man har...
  • Ruggugglan
    livet med barn skrev 2010-07-15 17:05:13 följande:
    säljer dom filtar på baby avdelningen?
    Jag har köpt en filt med barbapappa där och en mjuk filt. Det fanns fler varianter.
    www.mousy.blogg.se
  • 2barnsmorsa
    livet med barn skrev 2010-07-15 17:05:13 följande:
    säljer dom filtar på baby avdelningen?
    när jag var där i tisdags hade de dundersöta plädar med nalle phu för 80 kr typ...
    http://lindadahlgren.blogg.se/
Svar på tråden Gekås vol 14