• PLUPP09

Gekås vol 14

eelina skrev 2010-07-16 20:00:17 följande:
    när kommer höstgrejjerna in? tänkte åka dit i aug så man får köpt inför hösten på dagis :)
    Dom har redan fått in en del höstkläder på iaf barnavdelningen.
    Jag var där igår o handlade en hel del som ska användas på dagis i höst, bl.a. regnställ, vattentäta tumvantar, lurvfleece, softshell-jacka. Där fanns en del overaller o tjockare ytterkläder också, jag fyndade ett två-delat vinterset med hängslebyxor + täckjacka för 69 bra att ha som ombyte till vintern).
  • Bubblan2
    Bli pappa 2009 skrev 2010-07-16 19:14:29 följande:
    kan ni inte lägga upp lite bilder på de ni har köpt
    Jag har lite bilder på det jag köpte i juni i mitt galleri.

För er andra som redan varit in kan jag tipsa om att det har tillkommit två foton... Bland annat på årets stora kap! :)

Har även lovat att fota det jag köpte till tonåringen men jag har inte kommit så långt. Återkommer...

http://www.familjeliv.se/hem/bubblan2/galleri.php?cur_album=Gek%E5s+juni+2010
  • Skosa

Är det någon som varit i ullared i dagarna som kan svara på om det finns Barbiebil med hästtransport?
    Samt om det finns Ken?
    Vi är ute med husvagn och kommer snart åka till ullared grejen är bara den att dottern fyller år när vi är där och detta är vad hon önskar sig. Om det inte finns så får vi fixa det innan vi åker.

• Jamtland4ever

Hejsan. Skulle kolla om någon vet om ullared säljer bärsele och hur mycket det kostar? Funderar på att åka dit och handla hem saker innan mitt barn kommer.

Finns det några tips om vad jag inte får missa i ullared till bebisen?

• UnDeuxTrois

Det finns nån bärsele och en sjal.

• AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-07-17 08:53:55 följande:
    Tjoho..jag lär nog inte vara ensam på Gekås idagDrömmer
    Nope, bästa Gekås väder ju! Have fun! Nåt speciellt du ska spana efter?
    Jamtland4ever skrev 2010-07-16 23:51:48 följande:
    Hejsan. Skulle kolla om någon vet om ullared säljer bärsele och hur mycket det kostar? Funderar på att åka dit och handla hem saker innan mitt barn kommer.

tycker det mesta finns för bra peng, typ sängkläder, leksaker (typ skallra etc) babygym, skötbädd etc etc etc
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-07-17 08:58:31 följande:
    Nope, bästa Gekås väder ju! Have fun! Nåt speciellt du ska spana efter?
    Jamtland4ever skrev 2010-07-16 23:51:48 följande:

tycker det mesta finns för bra peng, typ sängkläder, leksaker (typ skallra etc) babygym, skötbädd etc etc etc
    Jag får hoppas att det tunnar ut lite tills jag ska hoppa in på vägen förbi...Jag ska främst köpa födelsedagspresent till min gudson! Men jag är även på jakt efter pysselgrejer till sonen,mönstersaxar om det finns och en ny Små Einsteinsdvd- jag har sår i öronen av de vi har
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-07-17 09:03:08 följande:
    Jag får hoppas att det tunnar ut lite tills jag ska hoppa in på vägen förbi...Jag ska främst köpa födelsedagspresent till min gudson! Men jag är även på jakt efter pysselgrejer till sonen,mönstersaxar om det finns och en ny Små Einsteinsdvd- jag har sår i öronen av de vi har
    ojoj känner igen det där med sår o öronen! Nu har äntligen Alexander slutat vara besatt av Teletubbies, ett tag höll jag på att få fnatt av de där hiskeliga sakerna.. Små Einsteins är poppi shär med, har ingen film dock, men visas på Playhouse Disney rätt ofta...
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14