• lindalake

Gekås vol 14

Pigelinen skrev 2010-07-26 19:32:54 följande:
    fick du priset också över telefon?
    jag frågade aldrig... :-/ men det ska iaf vara billigare där än annars har jag hört.
  • Ruggugglan

Tidigt i morse åkte vi mot Ullared, och gick ut nöjda med kap. Men resesäng eller gåstol, som vi var ute efter, var slut. Precis som andra grejer vi ville ha köpt. Får bli en sväng om ett tag igen.

www.mousy.blogg.se
  • lindalake
    Sandra Michelle skrev 2010-07-26 20:53:06 följande:
    Tidigt i morse åkte vi mot Ullared, och gick ut nöjda med kap. Men resesäng eller gåstol, som vi var ute efter, var slut. Precis som andra grejer vi ville ha köpt. Får bli en sväng om ett tag igen.
    ajdå, hoppas resesäng finns nästa vecka när jag ska dit då.
  • Ruso
    idde74 skrev 2010-07-26 08:25:10 följande:
    Halloj
    undrar om nån vet om det finns TrampTraktor med släp???? pris???
    sonen fyller tre om två veckor och vill så gärna ha det, hade provat en på Maxi och nu är dom slut :(
    Tänkte åka dit i veckan
    Ja, det tror jag är kvar, köpte en  i våras till min två åring, kostade 500-nånting... lagom storlek tyckte jag.
  • Ruso
    Enensammamma skrev 2010-07-26 08:27:34 följande:
    Min unge har inte haft några problem med den. Varm och torr har hon varit och dagis har älskat den
    Nä, det var inte så jag menade. Har också haft fleccefodrade kläder, men inte NU. Jag vill ha skalkläder som man kan ha hela året. Fleecefodrade får vänta till barvintern.
    Och jag vill ha skalkläder som andas, för att kunna ha dem hela året utan att svettas, och tejpade sömmar.
  • Ruso
    Zessan84 skrev 2010-07-26 09:07:07 följande:
    Frågar igen; Har det kommit in höst- och vinterkläder till barn ännu? Framförallt ytterkläder är jag ute efter.. Skaloverall och fleecefodrat regnställ...
    Hm.. har du inte redan fått flera svar?

Det har kommit in overaller och lite fleecfodrat såg jag. Dock inga skaloveraller. Annars fanns softshell och fleccejackor, och bra softshellvintervantar.
  • leson76

Måste bara skriva att ni kan köpa kitchen aid för 4000 kr via de flesta webbutiker. se pricerunner

• Ruso
    lindalake skrev 2010-07-26 19:00:09 följande:
    hihi, glöm min fråga. de hade ju fortfarande öppet (till 19) så jag ringde de hade precis fått in outletskor! men, jag ska ju inte ner än så, men de har undanställning i tre dagar så jag ska ringa innan och ställa undan, perfekt ju! wihoo. bara det kommer isf göra att Ullaredsbesöket blir lyckat
    Kavat outletskor? I vilka storlekar och till vilka priser?
  • Picabo
    SaraKlippan skrev 2010-07-26 14:32:23 följande:
    Jag undrar om det finns BabyBjörn bärselar på gekås och vad de kostar isåfall?
    Eller om det kanske finns någon annan bärsele som är bra? 
    Har aldrig sett BB-selar! Jag har inte testat någon annan variant, Gekås har en "egen" bärsele, samt ringsjal till skäligt pris. 
  • eilien

Ska till gekås i september men jag är rädd att det är lite "mellan" perido då, altså mellan sommar och vinter säsong. Upplevde att det var dåligt med barnkläder förra året vid denna tidpunkt, någon som kan meddela om det är så jämnt eller om vi bara hade otur den dagen vi var där?

Svar på tråden Gekås vol 14