• Equus

Gekås vol 14

Equus skrev 2010-07-25 09:59:12 följande:
    Någon som vet om det finns någon portabel air conditon (ac) på gekås? Pris i så fall..? Glad Tack så länge!
    Puffar lite för min egen fråga...
  • SaraKlippan
    FrökenFreja skrev 2010-07-26 10:20:46 följande:
    Ska förmodligen till gekås här framöver, och har tänkt rensa här hemma bland lakan, påslakan och handdukar. Hur mkt kostar (ungefär) större och mindre handdukar? Lakan till dubbelsäng och påslakan? Förstår att det säkert varierar, men är det någon som har ngt exempel?
    Om du ska ha påslakan till dubbeltäcke så brukar de ligga på mellan 149-299... mycket billigare än på tex jysk... men det finns inte jätte många att välja mellan.. men brukar finnas en del fina :)
    Vanliga lakan vet jag inte då ja aldrig handlar det...
  • SaraKlippan

Jag undrar om det finns BabyBjörn bärselar på gekås och vad de kostar isåfall?
    Eller om det kanske finns någon annan bärsele som är bra? 

• Ekorrfamiljen
    Ska förmodligen till gekås här framöver, och har tänkt rensa här hemma bland lakan, påslakan och handdukar. Hur mkt kostar (ungefär) större och mindre handdukar? Lakan till dubbelsäng och påslakan? Förstår att det säkert varierar, men är det någon som har ngt exempel?
    Vi har köpt underlakan till dubbelsäng och vi är väldigt nöjda med dem. Minns inte vad de kostade men runt 100:- kanske?
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Thegran

Köksvåg, finns det? Pris? Vanlig våg, samma där?

• Fiansess

På onsdag ska vi till Gekås, och undrar om det finns liknande skaljackor för mindre barn- i strl 74?

Någon som vet hur deras barnvagnar är också, eller rent av har bild? Jag är ute efter en extravagn till sonen och kom just på att det ju finns vagnar där med .

fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • Wilmis07
    Jag köpte 70*120 handdukar för 49 kr tror jag det var och 100*150 för 59 kr. Fanns i många fina färger och kvaliten har varit bra.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • lindalake

Nån som varit inne på skoboo nyligen? Fiskar efter ett par Kavatskor till dottern, helst den bruna ekologiska varianten. kan iofs ringa och höra med dem, men det blir ju tidigast imorgon

Märkte nämligen att både dottern och sonen har mindre än 5mm till godo i sina skor så det är akut. Annars hade jag väntat och köpt höstskor.

om lite mer än en vecka bär det av hoppas de kommer ha finetech overaller inne...men jag tvivlar faktiskt på det. kanske måste åka ner en sväng i höst...

• lindalake

hihi, glöm min fråga. de hade ju fortfarande öppet (till 19) så jag ringde de hade precis fått in outletskor! men, jag ska ju inte ner än så, men de har undanställning i tre dagar så jag ska ringa innan och ställa undan, perfekt ju! wihoo. bara det kommer isf göra att Ullaredsbesöket blir lyckat

• Pigelinen
    lindalake skrev 2010-07-26 19:00:09 följande:
    hihi, glöm min fråga. de hade ju fortfarande öppet (till 19) så jag ringde de hade precis fått in outletskor! men, jag ska ju inte ner än så, men de har undanställning i tre dagar så jag ska ringa innan och ställa undan, perfekt ju! wihoo. bara det kommer isf göra att Ullaredsbesöket blir lyckat
    fick du priset också över telefon?
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
Svar på tråden Gekås vol 14