Gekås vol 14

Jag undrar om det finns BabyBjörn bärselar på gekås och vad de kostar isåfall?
Eller om det kanske finns någon annan bärsele som är bra?
Köksvåg, finns det? Pris? Vanlig våg, samma där?
På onsdag ska vi till Gekås, och undrar om det finns liknande skaljackor för mindre barn- i strl 74?
Någon som vet hur deras barnvagnar är också, eller rent av har bild? Jag är ute efter en extravagn till sonen och kom just på att det ju finns vagnar där med .
Nån som varit inne på skoboo nyligen? Fiskar efter ett par Kavatskor till dottern, helst den bruna ekologiska varianten. kan iofs ringa och höra med dem, men det blir ju tidigast imorgon
Märkte nämligen att både dottern och sonen har mindre än 5mm till godo i sina skor så det är akut. Annars hade jag väntat och köpt höstskor.
om lite mer än en vecka bär det av hoppas de kommer ha finetech overaller inne...men jag tvivlar faktiskt på det. kanske måste åka ner en sväng i höst...
hihi, glöm min fråga. de hade ju fortfarande öppet (till 19) så jag ringde de hade precis fått in outletskor! men, jag ska ju inte ner än så, men de har undanställning i tre dagar så jag ska ringa innan och ställa undan, perfekt ju! wihoo. bara det kommer isf göra att Ullaredsbesöket blir lyckat