• Ruso

Gekås vol 14

Enensammamma skrev 2010-07-27 07:27:18 följande:

Ellos har svetsade sömmar vad det nu betyder. Jag har en helt ny pop hemma i strl 92 men den får nog säljas
    Svetsade och tejpade sömmar betyder att sömmarna är behandlade så de inte drar in vatten. Annars kan ett plagg i sig vara vattentät, men inte sömmarna...   Men det är ju inga funktionskläder som andas, om man vill ha det... så som pops och skalkläderna på Gekås (nu MÅSTE de komma in!!!
  • Ruso
    2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2010-07-27 22:39:33 följande:
    Hemma efter en härlig dag på Gekås!! Nöjd förutom att det va VÄLDIGT urplockat på bla baby avd & babyleksaker... Fanns inte ens amningsinlägg..  :-S
      Kolla in bilder på dagens fynd här!!  linaheltenkelt.blogspot.com/2010/07/en-harlig...
    Vilken fin bebbe du fick tag i, vad fick du ge för den?
  • Ruso
    2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2010-07-28 15:02:56 följande:
    Beror på... kl 02:30 & hungrig.... Då är hon billig!      Annars ovärderlig!  <3   Ha ha!!
    Ah... någon hade redan frågat! Sånna där tar nog slut snabbt ändå, lär inte finnas kvar när jag skall dit
  • ElinG

Hej!

En undran.

Har de leksaksmat ? Har de då tyg och träbakelser mm?

/// elin

• dazazz
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-28 15:38:24 följande:
    Är det den som kostar 149:- ?
    ja, det tror jag det var. den är i skönt material också :)

äsch vad sur jag är att plånboken är tom... ska ned nära ullared i helgen men plånboken gapar så jag borde ringa och be dem porta mig :(
  • Enensammamma
    Ruso skrev 2010-07-28 16:33:46 följande:
    Svetsade och tejpade sömmar betyder att sömmarna är behandlade så de inte drar in vatten. Annars kan ett plagg i sig vara vattentät, men inte sömmarna...   Men det är ju inga funktionskläder som andas, om man vill ha det... så som pops och skalkläderna på Gekås (nu MÅSTE de komma in!!!
    Jag har en pop men för det priset vågar jag inte ens använda den :S Ska sälja den som sagt
  • Krabbolina
    Enensammamma skrev 2010-07-29 09:48:59 följande:
    Jag har en pop men för det priset vågar jag inte ens använda den :S Ska sälja den som sagt
    vågar du inte använda den för att den var dyr?

Pop har bra ytterkläder vad jag har hört och hade jag haft en hemma så hade den använts flitigt. Ju dyrare kläderna är desto mer ska de användas känner jag!

har dock vunnit en traderaauktion på en pop skaljacka och jag hoppas den kommer i min brevlåda snart!
  • Enensammamma
    Krabbolina skrev 2010-07-29 09:53:50 följande:
    vågar du inte använda den för att den var dyr?

Pop har bra ytterkläder vad jag har hört och hade jag haft en hemma så hade den använts flitigt. Ju dyrare kläderna är desto mer ska de användas känner jag!

har dock vunnit en traderaauktion på en pop skaljacka och jag hoppas den kommer i min brevlåda snart!
    Vill inte att den rivs på knä och rumpa så man inte får något för den sen
  • cec

Kul att vissa av er har lagt ut bilder på det ni köpte. Såg en massa söta strumpor som jag måste köpa ! =) Insåg samtidigt att det är dags att rensa i allas strumplådor inför besöket.

Vad kostar de?

Samt alla ni med POP använd och slit. Jag har haft massor med POP och de håller! Oroa er inte. Ska i år testa för första gången att handla på Ullared och hoppas på att jag kommer vara lika nöjd med deras overaller etc.

• lindalake

Jag har inte hunnit med så många overaller än, men sonens första var en pop och den var kanon. I vintras var det FIX och den var så stel så han kunde knappt röra sig. I år blir det förhoppningsvis en från Gekås (beror ju på om det finns när jag åker ner lr om det blir en tur till senare). Till tösen som max drar strl 74 i vinter får det nog bli POP, men får se vad som finns på gekås. Överraska mig till det positiva tack!!

POPs skalkläder är nog rätt svåra att slå reflexerna håller i tvätten. snygga och bra andrahandsvärde. Sen får man förstås passa på när det är rea. En jacka för 800 skulle jag inte köpa!

På tisdag tror jag att det bär av. jag längtar! och jag hoppas att det inte är utplockat, brukar bli så besviken när jag åkte ner. sist var för över tre år sedan

Svar på tråden Gekås vol 14