Gekås vol 14

Ellos har svetsade sömmar vad det nu betyder. Jag har en helt ny pop hemma i strl 92 men den får nog säljas
Hej!
En undran.
Har de leksaksmat ? Har de då tyg och träbakelser mm?
/// elin
Kul att vissa av er har lagt ut bilder på det ni köpte. Såg en massa söta strumpor som jag måste köpa ! =) Insåg samtidigt att det är dags att rensa i allas strumplådor inför besöket.
Vad kostar de?
Samt alla ni med POP använd och slit. Jag har haft massor med POP och de håller! Oroa er inte. Ska i år testa för första gången att handla på Ullared och hoppas på att jag kommer vara lika nöjd med deras overaller etc.
Jag har inte hunnit med så många overaller än, men sonens första var en pop och den var kanon. I vintras var det FIX och den var så stel så han kunde knappt röra sig. I år blir det förhoppningsvis en från Gekås (beror ju på om det finns när jag åker ner lr om det blir en tur till senare). Till tösen som max drar strl 74 i vinter får det nog bli POP, men får se vad som finns på gekås. Överraska mig till det positiva tack!!
POPs skalkläder är nog rätt svåra att slå reflexerna håller i tvätten. snygga och bra andrahandsvärde. Sen får man förstås passa på när det är rea. En jacka för 800 skulle jag inte köpa!
På tisdag tror jag att det bär av. jag längtar! och jag hoppas att det inte är utplockat, brukar bli så besviken när jag åkte ner. sist var för över tre år sedan