• Krabbolina

Gekås vol 14

Ruso skrev 2010-07-26 22:38:56 följande:
    Kavat outletskor? I vilka storlekar och till vilka priser?
    Jag köpte vinterskor i hösta kavat defender och de kostade 450 har jag för mej i strl 19.

Sen i våras köpte jag höstskor som jag har använt till Lukas som vårskor och de kostade typ 350 kr på rea tror jag.
  • AngoStura

Var på Gekås i dag och införskaffade en elgrill som jag under en längre tid har känt ett kraftigt begär efter. Köpte också leksaker, lampskärmar och lite linnen.

• lindalake
    Ruso skrev 2010-07-26 22:38:56 följande:
    Kavat outletskor? I vilka storlekar och till vilka priser?
    ja, Kavat outlet. frågade tyvärr inte om pris, ville bara veta om det fanns i storlek 20 och det skulle det göra... skulle frågat pris med,attans. men jag tänkte inte så bra när jag ringde några minuter innan stängningsdags. bad till och med om ursäkt för att jag ringde så sent, hehe
    Krabbolina skrev 2010-07-26 23:00:23 följande:
    Jag köpte vinterskor i hösta kavat defender och de kostade 450 har jag för mej i strl 19.

Sen i våras köpte jag höstskor som jag har använt till Lukas som vårskor och de kostade typ 350 kr på rea tror jag.
    låter som bra pris! 
  • Krabbolina
    lindalake skrev 2010-07-26 23:19:59 följande:
    ja, Kavat outlet. frågade tyvärr inte om pris, ville bara veta om det fanns i storlek 20 och det skulle det göra... skulle frågat pris med,attans. men jag tänkte inte så bra när jag ringde några minuter innan stängningsdags. bad till och med om ursäkt för att jag ringde så sent, hehe
    Krabbolina skrev 2010-07-26 23:00:23 följande:

låter som bra pris! 
    japp!

Jag köpte sandaler till honom i våras med kom jag på och de kostade något på 400, så de är ju några hundralappar billigare tror jag. Vågar knappt kolla på priset inne på tex sko-rönne!
  • Engla

Hej alla
    Undrar om någon har sett om det finns Pippi Långstrump utklädningskläder på GeKås?
    Hoppas på svar....

Mvh....Engla

• Ruggugglan
    Picabo skrev 2010-07-26 22:41:44 följande:
    Har aldrig sett BB-selar! Jag har inte testat någon annan variant, Gekås har en "egen" bärsele, samt ringsjal till skäligt pris. 
    Jag såg att de hade två typer av bärselar. Ullareds egen och en annan. Minns inte märket, för selarna av det andra märket var slut.
    www.mousy.blogg.se
  • Ruggugglan
    Engla skrev 2010-07-26 23:34:00 följande:
    Hej alla
    Undrar om någon har sett om det finns Pippi Långstrump utklädningskläder på GeKås?
    Hoppas på svar....

Mvh....Engla
    Det finns! Kläder, skor och peruk.
    www.mousy.blogg.se
  • Engla

Tack för snabbt svar Sandra Michelle.....
    Har jag sådan tur att du till och med memorerat priset?

• Ruggugglan
    Engla skrev 2010-07-27 00:02:47 följande:
    Tack för snabbt svar Sandra Michelle.....
    Har jag sådan tur att du till och med memorerat priset?
    Tyvärr inte Såg dem snabbt bara när jag scannade igenom hyllorna idag.
    www.mousy.blogg.se
  • Knosan

Pippikläderna kostade 189.- har jag för mig, de som ser riktiga ut. Sen fanns någon billigare variant också.

Svar på tråden Gekås vol 14