• Enensammamma

Gekås vol 14

Ruso skrev 2010-07-26 22:34:54 följande:
    Nä, det var inte så jag menade. Har också haft fleccefodrade kläder, men inte NU. Jag vill ha skalkläder som man kan ha hela året. Fleecefodrade får vänta till barvintern.
    Och jag vill ha skalkläder som andas, för att kunna ha dem hela året utan att svettas, och tejpade sömmar.

Ellos har svetsade sömmar vad det nu betyder. Jag har en helt ny pop hemma i strl 92 men den får nog säljas
  • Fiansess
    eilien skrev 2010-07-26 22:56:12 följande:
    Ska till gekås i september men jag är rädd att det är lite "mellan" perido då, altså mellan sommar och vinter säsong. Upplevde att det var dåligt med barnkläder förra året vid denna tidpunkt, någon som kan meddela om det är så jämnt eller om vi bara hade otur den dagen vi var där?
    Jag var där i september förra året och köpte massor av kläder .
    fiansess.blogg.se ♥ Ellenova 08-04-11 ♥ ♥ ♥ Lias 10-01-24 ♥
  • eelina

angående skor.. nån som vet om det finns (och vad dom isåfall kostar) ecco,viking eller superfit vinterstövlar till barn?? ca strl 28 lr så

• Pigelinen
    eelina skrev 2010-07-27 13:17:46 följande:
    angående skor.. nån som vet om det finns (och vad dom isåfall kostar) ecco,viking eller superfit vinterstövlar till barn?? ca strl 28 lr så
    i fjol kom de in senare. kommer inte ihåg när men när vi var där så hade de precis börjat komma in och det var efter att skolorna kommit igång.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2010-07-27 15:12:30 följande:
    i fjol kom de in senare. kommer inte ihåg när men när vi var där så hade de precis börjat komma in och det var efter att skolorna kommit igång.
    kollade på bilderna i mitt galleri, ifjol var jag nere 2/9 o köpte vinterklädern o skor men då hade skorna precis börjat komma in så jag skulle tippa på att det dröjer någon månad till.
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • SaraKlippan
    2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2010-07-27 22:39:33 följande:
    Hemma efter en härlig dag på Gekås!! Nöjd förutom att det va VÄLDIGT urplockat på bla baby avd & babyleksaker... Fanns inte ens amningsinlägg..  :-S
      Kolla in bilder på dagens fynd här!!  linaheltenkelt.blogspot.com/2010/07/en-harlig...
    Vilken söt bäbis Skrattande vad kostade den?? Flört Tungan ute
  • dazazz
    2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2010-07-27 22:39:33 följande:
    Hemma efter en härlig dag på Gekås!! Nöjd förutom att det va VÄLDIGT urplockat på bla baby avd & babyleksaker... Fanns inte ens amningsinlägg..  :-S
      Kolla in bilder på dagens fynd här!!  linaheltenkelt.blogspot.com/2010/07/en-harlig...
    o, den gula klänningen köpte jag med. blev alldeles kär i den :)
  • 2 ska bli 3 är nu 4
    SaraKlippan skrev 2010-07-28 11:35:39 följande:
    Vilken söt bäbis Skrattande vad kostade den?? Flört Tungan ute
    Beror på... kl 02:30 & hungrig.... Då är hon billig!      Annars ovärderlig!  <3   Ha ha!!
    http://linaheltenkelt.blogspot.com
  • Ekorrfamiljen
    dazazz skrev 2010-07-28 11:54:38 följande:
    o, den gula klänningen köpte jag med. blev alldeles kär i den :)
    Är det den som kostar 149:- ?
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
Svar på tråden Gekås vol 14