• Enensammamma

Gekås vol 14

wewe skrev 2010-07-25 21:13:00 följande:
    Vilket märke är det på den?  Kostnad?

Använder du den (till barnen)  höst/vår?

*novis på detta med ytterkläder*  
    Höst fram till ca 0-5 kanske? och vår från 5 plus. Man får känna sig fram. Barn är ju olika också :)
    Land and lake heter den. Toppen!  349 kr http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=49410&productId=263191&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Fick typ 250 för den när jag sålde den sen också
  • Enensammamma
    Ruso skrev 2010-07-25 23:39:08 följande:
    Men det är väl mer gummiplagg, och nu bara med fleecefoder. Jag vill ha funktionsplagg som är ofodrade (eller bara nylonfoder) Vill att plagget skall andas och inte bara vara vattentätt...
    Min unge har inte haft några problem med den. Varm och torr har hon varit och dagis har älskat den
  • Krabbolina

kanske lite off topic men vilket material är det på sk skalkläder?

Ska köpa kläder till Lukas som blir två i november och börjar på dagis nu i augusti.Och jag vill köpa så funktionsdugliga ytterkläder som möjligt, inte kläder som han kommer att svettas en massa i.

• Zessan84

Frågar igen; Har det kommit in höst- och vinterkläder till barn ännu? Framförallt ytterkläder är jag ute efter.. Skaloverall och fleecefodrat regnställ...

• Enensammamma
    Zessan84 skrev 2010-07-26 09:07:07 följande:
    Frågar igen; Har det kommit in höst- och vinterkläder till barn ännu? Framförallt ytterkläder är jag ute efter.. Skaloverall och fleecefodrat regnställ...
    Ja
  • Enensammamma
    Krabbolina skrev 2010-07-26 09:02:45 följande:
    kanske lite off topic men vilket material är det på sk skalkläder?

Ska köpa kläder till Lukas som blir två i november och börjar på dagis nu i augusti.Och jag vill köpa så funktionsdugliga ytterkläder som möjligt, inte kläder som han kommer att svettas en massa i.
    Beror på hur mkt barnet rör sig också. Dottern har aldrig svettats i sin regnoverall från Ellos och den är ju i gummi material
  • Krabbolina
    Enensammamma skrev 2010-07-26 09:13:29 följande:
    Beror på hur mkt barnet rör sig också. Dottern har aldrig svettats i sin regnoverall från Ellos och den är ju i gummi material
    jag sökte på regnoverall på ellos och fick bara upp en som kostar 699 kr, lite dyrt!
  • firepuzz

tramptraktor såg jag i slutet på Maj kostade 500-600 kr om jag inte minns helt fel. och jag tror det var med släp inte helt 100 men nästan. Ingen aning om denna finns kvar nu längre men har funnits i alllafall

• FrökenFreja

Ska förmodligen till gekås här framöver, och har tänkt rensa här hemma bland lakan, påslakan och handdukar. Hur mkt kostar (ungefär) större och mindre handdukar? Lakan till dubbelsäng och påslakan? Förstår att det säkert varierar, men är det någon som har ngt exempel?

http://epona.blogg.se
Svar på tråden Gekås vol 14