• Enensammamma

Gekås vol 14

Jag hade en Reima tec förra året till dottern. Helt fantastisk overall men jag saknade att den inte gick upp mer i halsen. I år funderar jag på en polarn faktiskt. När kommer dom in? pris?

• Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-07-29 20:22:48 följande:
    men ååh är inte club medlem
    Det kan du bli i kassan tror jag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Bubblan2
    Smultronhjärta skrev 2010-07-29 20:25:15 följande:
    Det kan du bli i kassan tror jag
    Och då är det väl också så att man får 25 % på ett helt köp....eller något liknande.
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-07-29 20:24:09 följande:
    Jag hade en Reima tec förra året till dottern. Helt fantastisk overall men jag saknade att den inte gick upp mer i halsen. I år funderar jag på en polarn faktiskt. När kommer dom in? pris?
    Runt skolstart brukar det vara..
    Bubblan2 skrev 2010-07-29 20:41:28 följande:
    Och då är det väl också så att man får 25 % på ett helt köp....eller något liknande.
    Ja se där- vilken billig overall det kan bli
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • eelina

jag är medlem i lindex men jag har inte fått den där 30% :( och jag kan inte öppna länken

• lindalake

Det finns en POP-tråd om ni vill veta mer www.familjeliv.se/Forum-3-369/m50504526.html

snacka om allt kan man ändå tycker jag, vi gillar väl att shoppa?

Det kommer iaf tre rutiga skaloveraller med basfärg i blått, rött och brunt. Enfärgad röd måste ju komma också.

Lindex "skaloverall" är en fodrad historia. Är faktiskt sugen på den. Har skalbyxor och jacka från pop till tösen, men det blir ju smidigare att dra på en overall istället för kläderna + ullunderställ. Fröknarna har tillräckligt med jobb med småttingarna. och tar man den med 30% checken blir den ju riktigt billig

• Ruso
    cec skrev 2010-07-29 10:36:20 följande:
    Kul att vissa av er har lagt ut bilder på det ni köpte. Såg en massa söta strumpor som jag måste köpa ! =) Insåg samtidigt att det är dags att rensa i allas strumplådor inför besöket.

Vad kostar de?

Samt alla ni med POP använd och slit. Jag har haft massor med POP och de håller! Oroa er inte. Ska i år testa för första gången att handla på Ullared och hoppas på att jag kommer vara lika nöjd med deras overaller etc.
    Tja... i alla fall har jag ett par skalbyxor från Pop med reva på knät och som därmed _inte_ är vattentät längre... det ÄR surt... vore inte lika surt om byxan kostade 100 spänn liksom... Skalsetet från Ullared som minsten har är fortfarande helt och fint. Man kan ha tur och otur, det går nog att riva upp vilken byxa som helst om man fastnar/leker på "fel" ställen...

Jag har även skaljacka från Pop, den är hel, men det är ju även den jag köpt på Gekås för en sådär 700 kr mindre eller vad det nu var...
  • Ruso
    wildlife skrev 2010-07-29 10:51:15 följande:
    Någon som vet om det finns Simpsons / Star Wars samlarfigurer (storpack) och vad de i så fall kostar? Samt vad Barbapappa bodyn (pusselbitar) kostar?
    De hade i alla fall Simpsons när jag var där förra onsdagen, har jag inte helt fel kostade det 249 eller runt där.... i alla fall över 200 har jag för mig...
  • Ruso
    Krabbolina skrev 2010-07-29 19:55:21 följande:
    är du duktig på skalkläder?

Vad är bäst att ha under?

Windstopperfleece? Annat?

Min grabb ska börja på dagis och jag vill ha funktionskläder och det ska inte bli för byltigt!
    Det bästa är att ha vanlig mjuk fleece under när det blir kallar, och kanske ett par fleecebyxor. Windstopper blir kaka på kaka, overallen är ju windstopper i sig och dessutom är de oftast lite "hårdare", men visst går det om man inet vill ha två olika.

Jag gillar dock gummibyxor med fleecefoder på senhösten innan overalldax, inte funktion så att de andas, men perfekt ändå tycker jag... smidigt att bara behöva ta på ett plagg.  Min son har ett sådant set också, som jag brukar ha när det är kallt men barmark. Han är en rätt så varm pojk men har ingen gång svettas i kläderna...
  • Mjolle

Vi har tänkt åka dit imorgon men är lite fundersamma på om det är enormt mycket folk.

Någon som har nån aning? Köer, vilka tider isåfall?

Svar på tråden Gekås vol 14