Gekås vol 14
Jag hade en Reima tec förra året till dottern. Helt fantastisk overall men jag saknade att den inte gick upp mer i halsen. I år funderar jag på en polarn faktiskt. När kommer dom in? pris?
Jag hade en Reima tec förra året till dottern. Helt fantastisk overall men jag saknade att den inte gick upp mer i halsen. I år funderar jag på en polarn faktiskt. När kommer dom in? pris?
jag är medlem i lindex men jag har inte fått den där 30% :( och jag kan inte öppna länken
Det finns en POP-tråd om ni vill veta mer www.familjeliv.se/Forum-3-369/m50504526.html
snacka om allt kan man ändå tycker jag, vi gillar väl att shoppa?
Det kommer iaf tre rutiga skaloveraller med basfärg i blått, rött och brunt. Enfärgad röd måste ju komma också.
Lindex "skaloverall" är en fodrad historia. Är faktiskt sugen på den. Har skalbyxor och jacka från pop till tösen, men det blir ju smidigare att dra på en overall istället för kläderna + ullunderställ. Fröknarna har tillräckligt med jobb med småttingarna. och tar man den med 30% checken blir den ju riktigt billig
Vi har tänkt åka dit imorgon men är lite fundersamma på om det är enormt mycket folk.
Någon som har nån aning? Köer, vilka tider isåfall?