Gekås vol 14
eelina skrev 2010-07-30 09:27:17 följande:
förvandlades tråden till en pop-lindex-kappahl tråd!? :PVi har bara köpt regnkläder på GeKås tidigare och varit nöjda med dem, i helgen glömde vi de hemma när vi var borta och det öste ner så vi fick köpa nya (det var dax stras ändå men jag hade tänkt vänta till GeKås) men jag blev så förvånad när Lindex tog 199:- för byxa o 249:- för jacka, samtidigt som Intersport tog 400kr för ett helt sett Didriksons. Kommer inte ihåg men har för mig att jag köpt på GeKås ett helt sett för under 200:- Men nu har ju Didriksons ett hyfsat andrahandsvärde som inte altid GeKås har.
På tal om andrahandsvärde... måste bara berätta... jag köpte en röd jacka i storlek 74 förra våren till dottern på GeKås en jättefin och den var i nyskick när hon växte ur den så jag satte ut den på tradera, tror att jag satte ut den för 25kr (den hade kostar 149kr ny) gissa om jag blev förvånad när den inte slutade fören på 250kr... gisses...o den som köpte gav mig toppbetyg och sa att hon tyckte att den var superfin och var jättenöjd....