• Bambusa

Gekås vol 14

ja de va de inlgget som jag fick veta att dom har, nån som vet pris och storlekar på klövje väskorna till hundar??  

• flumbullen

Hejsan! Nån som vet om de populära och skitbra regnoverallerna från pick a boo som de hade i våras är tillbaka?

• Norrskog
    flumbullen skrev 2010-08-10 00:56:40 följande:
    Hejsan! Nån som vet om de populära och skitbra regnoverallerna från pick a boo som de hade i våras är tillbaka?
    Det verkar inte så. Här är en till som otåligt väntar på att de ska komma tillbaka nämligen!!

Ni hojtar väl till så fort ni ser dom, ni som är på plats?? *viftar frenetiskt med påminnelseflaggan*
  • Enensammamma

om en timme åker vi!!!!!

Vi får dock se hur länge vi kan gå. 2 st 2½ åringar och en 1½ åring ska med

Vi passerar bara på väg till Varberg

• Kaerleksbarn
    Kimberly88 skrev 2010-08-09 23:32:14 följande:
    samma här Oskyldig, har även lärt mig att släpet kostar 199 Skrattande
    Haha ja precis, det också
  • MinEmPsi

Då var man hemma igen!
    Men vad mycket fynd man gjort!
    Hann komma med på tv dessutom då de filmar för ullared2

• Nallepuhmamma

Hej kan ni ge mig tips på NÄR det är bäst att ka för oss?

Många har ju börjat jobba igen så bägge dessa kanske bra?

Men tänkte åka dit antingen nu Nästa vecka torsdag den 19:e eller Torsdagen den 26:e veckan därpå.

Är dessutom höggravid så det är ju jobbigt att behöva trängas bland massa folk i onödan alltså om det är överbefolkat där då

• Ruso
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-09 23:06:20 följande:
    Deras set från Finetex är jättebra skidset.. brukar ligga på omkring 400-500kr, köpte i aug förra året
    Köpte till 9 åringen i lördags, 379 kostade det!
  • Ruso
    Kaerleksbarn skrev 2010-08-09 23:09:09 följande:
    Jättejättemycket folk idag enligt en vän, lugnar sig först mot slutet av månaden när skolor kommit igång..
    I lördags var det inte mycket folk däremot! Vi kom sent, klockan var väl strax före 13 och vi var två bilar som båda kunde pakera allra närmast!
Svar på tråden Gekås vol 14